Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jadeke schreef:hoe rijd je westen en heb je daar een spesiaal ras voor nodig??????????
Jadeke schreef:hoe rijd je westen en heb je daar een spesiaal ras voor nodig??????????

Jus_dOrange schreef:Nou ik heb het gedaan door les te nemen, dat zal vast wel de beste manier zijn maar d'r zijn ook mensen die een westernzadel op hun paard smakken en in het bos gaan rijden zonder enig teugelcontact. Tsja er zijn meerdere meningen over wat western nou inhoudt. Welk soort western bedoel jij?

iski schreef:Teugelketakt? Waar hep dat nou in godeshemelsnaam voor nodig.....ik rij met de treiler me paard naar 't bos, knoop dat zadel erop, gaat zitte en kijkaan...paardje loopt via de kortse weg naar huis....komp geen teugel aan te pas...
Zoek alleen nog een oplossing om die trailer weer thuis te krijgen...![]()

Jus_dOrange schreef:Nou ik heb het gedaan door les te nemen, dat zal vast wel de beste manier zijn maar d'r zijn ook mensen die een westernzadel op hun paard smakken en in het bos gaan rijden zonder enig teugelcontact. Tsja er zijn meerdere meningen over wat western nou inhoudt. Welk soort western bedoel jij?