Alex is al jaren een zeer gerenommeerde paardentandarts die ook lesgeeft op opleidingen in Nederland.
Op deze zaterdag zal hij het belang van de tandarts uitleggen en hoe je zelf problemen kunt herkennen. Er zijn soms rijtechnische problemen die kunnen komen door het gebit (paard kan bijv niet inbuigen, afbuigen). Of je paard eet slecht, wanneer komen de wolfstanden eigenlijk door en wat zijn dat eigenlijk?? Kortom alles over het gebit van je paard!!!!!
Er zijn paarden aanwezig die zullen worden gebruikt om de theorie in de praktijk uit te leggen.
Er kunnen maximaal 20 mensen aan mee doen, dus wees er snel bij !!!
De kosten zijn (inclusief lunch, koffie, thee, fris):
Per persoon € 45,--
Inschrijven via het forum of een pm. email mag ook.
Groetjes, Peggy de Kraa en Iris van Collem
[edit Romkabouter]even normale letters gemaakt[/edit]
Ik probeer altijd om op die dagen dat hij er is ADV te nemen en steek daar heeeeeel veel op. Het maximale dat dat je kost is een bak koffie in de kantine...
, dat probeer ik bij ons op stal ook altijd, je staat er alleen altijd weer van te kijken hoe weinig mensen er gebruik van maken............
)
) dan eet mijn paard weer met gemak en met plezier. Super om te zien, want ik ben ook niet onbekend met het fenomeen kiespijn. Bovendien wil ik absoluut niet dat mijn paard last gaat krijgen van en met een bit. Liever wat meer geld investeren in een tandarts dan straks problemen op moeten lossen met rijden die het gevolg zijn van pijn in de mond. Bovendien ben je met een standaard behandeling voor vijftig euro klaar. Moet toch op te brengen zijn eens in het halve jaar?