[WN] CuttingClinic Jim MC Cutcheon 31 mrt,1en 2 April Lone Stable

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DWSS

CuttingClinic Jim MC Cutcheon 31 mrt,1en 2 April Lone Stable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 11:27

Op 31 Maart , 1 en 2 April zal er op de Lonestar Stables in Arendonk ( Belgie ) een Cutting clinic gegeven worden door Jim MC Cutcheon (USA ).
Jim MC Cutcheon is meervoudig NCHA Futurity Finalist en Derby finalist.
Aan deze clinic kunnen maximaal 18 ruiters deelnemen , welke 3 volle dagen begeleid zullen worden door Jim , meenemen meerdere paarden is mogelijk.
Sluitingsdatum clinic 15 Maart .
Ook bezoekers zijn welkom , gelieve vooraf in te schrijven , vol = vol.
Meer informatie zoals inschrijfformulier voor ruiters en bezoekers , alsook kosten , route en lokatie op www.westernclinic.be

DWSS

Re: CuttingClinic Jim MC Cutcheon 31 mrt,1en 2 April Lone St

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:14

Ook hier nog enkele plaatsen over , meer info per p.b of op de website

CattleBitch

Re: CuttingClinic Jim MC Cutcheon 31 mrt,1en 2 April Lone St

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 02:09

Wie gaat er kijken of rijden? Deze buitenkans laat ik niet schieten, ik moet er anders voor naar Amerika, hahaha.

Nee zonder gekheid, ik heb veel gehoord over deze man en het lijkt me onwijs om hem eens van dichtbij mee te maken. Ik heb 20 jaar terug ooit een springclinic van de toenmalige Amerikaanse wereldkampioene Lesley Bur meegereden en dat heeft mijn hele denk- en rij wijze veranderd! Ook tien jaar geleden, toen de Amerikaanse wereldkampoene endurance Valary Kanavy naar Brussel kwam voor een clinic, was ik van de partij. Daarna ben ik ook weer anders gaan denken/rijden. Die Amerikanen hebben een totaal andere kijk op sport als wij. Ze gaan er veel intensiever mee om. Als een Amerikaan wil winnen, dan DOET ie dat ook..... Het lukt misschien niet altijd, maar de wil is enorm aanwezig. Die mentaliteit is in Europa vrijwel onbekend. Wij willen ook wel winnen, maar niet zo hard lijkt het.

Daarom kan ik iedereen deze clinc aanraden en als je niet van koeien of cutting houdt, is er ook nog een reiningclinic van Tim Moss. Beide clinics staan uitgebreid beschreven op www.westernclinic.be

Groetjes van CattleBitch

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:35

Ik zou wel willen.... maar het kost iets meer dan ik me kan veroorloven en daarnaast is de afstand veels te groot.