* Zondag 23 April - Reining-clinic door Peter Simons
* Zondag 11 Juni - Cutting-clinic door Patrick van Coninckxloey
* Zondag 30 Julie - Reining-clinic door Wendy van Osch
* Zaterdag 9 & Zondag 10 September - Clinic zadelmak maken door - Paul & Petra Minnaar
De kosten pet clinic zijn €65,- per deelnemer. Er is een mogelijkheid om mee te doen op een paard van Minnaar Quarter Horses. Wij brengen hiervoor €15,- per dag in rekening. Mensen die alleen willen komen kijken betalen €15,-. Het aantal deelnemers is beperkt, dus wees op tijd met inschrijven.
Voor meer informatie kan u contact opnemen met Paul of Petra Minnaar. Telefoonnummers per PB verkrijgbaar!
(bij slecht weer schuift iedere clinic een week op)
Tot ziens bij Minnaar Quarter Horses Wielemakersbaan 6 te Koudekerke..
Waarom durf je niet mee te doen? Gewoon doen! Ik weet dat Wendy les geeft aan alle niveaus van ruiters. Ik organiseer ook maandelijks een clinic in Nuenen, en daar zitten ook absolute beginners tussen en die kunnen prima vooruit. Van de andere trainers weet ik niet, maar de kans is groot dat daar het zelfde voor geldt. Dus gaan met die banaan
T zit hem niet in het feit dat ik beginner ben, ik ben wel beginnend westernruiter (sinds mei 2005) maar rij al 13 jaar en heb 6 jaar zelf paarden gehad. Ik durf het gewoon niet, ik schijt 7 kleuren als er andere paarden in de buurt komen.