In de na zomer (rond september) lijkt het me leuk om minimaal 1 week maximaal 2 weken (indien mogelijk) op vakantie te gaan naar Frankrijk. Ik wil dan gaan paardrijden op de Western ranch "du Haut-Languedoc".
Zij verzorgen een arrangement van 8 dagen (misschien te verlengen..?), waarbij per dag 4 á 5 uur paard gereden wordt. Er is 1 rust dag.
"Tijdens deze week komen alle aspecten van het echte ranch-leven aan bod. Je krijgt een eigen paard waarmee je avontuurlijke dagtrails rijdt en ook met een kudde koeien werkt. Zo zijn er o.a. de onderdelen cutting & teampenning, en het drijven van een kudde koeien van het ene naar het andere weiland."
De prijs voor 1 week is: 795 Euro per persoon.. De maaltijden zijn volledig verzorgd en inclusief tafelwijn bij het driegangen diner.
Ik zoek iemand (of meer mensen mag ook natuurlijk) die het leuk lijken om dit ook te doen, samen met mij.
Leeftijd maakt niet zo heel veel uit. Wel wordt er er een leeftijd grens van 16 jaar gehanteerd op de Ranch, en een maximum gewicht van 90 kilo.
Ik ben zelf een vrolijke meid van (bijna) 26 jaar, en rij sinds kort western. Beheers wel alle gangen, maar kan nog een hoop leren!
Wil je meer weten van mij, mijn plannen en, nou ja wat je maar weten wilt!
Stuur gerust een emailtje
[edit Romkabouter]prive inof graag per pb[/edit]Tot spreeks!
Groetjes

maar euh als jij betaald