Lijkt me voor kinderen wel leuk, maar persoonlijk 'pas' ik toch...
[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/2881656461 [/img]
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DunnitsMystery schreef:haha daar hebben we het camo zadel weereigenlijk valt dat best mee, kan me best voorstellen dat ik daar op zou rijden.. Fijn op mijn camo zadel, met mijn camo pak aan en camo hoed. met camo chaps en camo laarzen uiteraard.. alleen mijn paard nog ff camo beschilderen en niemand ziet me meer door de bossen denderen..
DunnitsMystery schreef:hahaha, nah.. niet nodig .. ben zo snel.. ze zien me niet aankomen en als ze me horen is het te laat.. lol![]()
Zolang ik maar geen gewei aan D d'r hoofd plak moet het te doen zijn..
DunnitsMystery schreef:haha yep.. ben vandaag 31 jaren jong geworden. dus voor alle tieners en twintigers.. yep een oude zak.. lol..
hahahahahaha heel lief aangeboden.. lol.. maar egh.. ik pas dan toch maar.. lol... het is niet helemaal mijn kleur
DunnitsMystery"]
haha yep.. ben vandaag 31 jaren jong geworden. dus voor alle tieners en twintigers.. yep een oude zak.. lol..
hahahahahaha heel lief aangeboden.. lol.. maar egh.. ik pas dan toch maar.. lol... het is niet helemaal mijn kleur
[/quote]
Hey gefeliciteerd (nog)Het is inmiddels 4 mei, maar dat mag de pret niet drukken. Beter laat enz...toch?
[quote="Debbiedee schreef:Het wordt makkelijker met het verstrijken van de jaren![]()
maar ik blijf zeggen dat ik 18 bennet zo oud dus als mijn pony hahahhaa