LindyH schreef: Of doen ze het omdat het niveau van de Amateurs in Amerika hoger ligt en mensen dus nog wat langer lekker Novice mogen blijven?
Het zou wel eens andersom kunnen zijn, toch?
witregel en dan weer undiserable: toch zeker teveel protest gekregen of ze hebben teveel problemen met registratie (dubbele registratie etc.)
Rare opstelling.
2 yr. old pleasure: afschaffen!!! ABSOLUUT!!
Hengsten in de halter met jeugd? Veel volwassenen hebben al moeite, met hun hengsten. Stel je een 10 jarige uk voor met ene hengst, altijd braaf, maar op wedstrijd wil ie wel even de confrontatie aangaan. Niet uit te denken. Dus niet toestaan.
HYPP paarden weren of aparte halterclasses? Of ze weren ze helemaal of helemaal niet. Dat is pas konsekwent. Die aparte classes zijn dan wel daarvoor gedacht de tijd te overbruggen dat er geen HYPP paarden meer te showen zijn. Weer zo'n halfzijden gedoe.
Alle ingeschreven paarden voor de halterclass zullen toch door de jury beoordeeld moeten worden. Ze kunnen niet zeggen, ho maar, er zijn er nu 15 in de arena, de rest mag er niet meer in.
In ieder geval zal het dan dubbel op worden. Eerst 15 uitzoeken, daarna nog een keer de beoordeling voor de placeringen en die gaan vlgs. mij toch maar tot 7. Duurt het allemaal dubbel zo lang.
Stocksaddle? hoeft voor mij ook niet zo, maar maakt me in principe ook niks uit.
Cap in over fences is een goeie.
Moet nog even verder lezen.