[WN] Blik in de toekomst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chief

Blik in de toekomst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 17:37

Chief laatst zien op een forum wijze raad van “expert”. Advies daaruit bestaan, dat expert kunnen zien bouw van 3 jarig paard over 2 jaar. Nu Chief geen expert, maar bij Dakota, dit heten “ Bison botten kijken”. Gaan als volgt:

Je nemen 6 botten. 1e bot geven gele kleur. Dit is bot voor factor “genen”. 2e bot geven kleur groen. Dit bot voor factor “eten”. 3e bot met kleur rood staan voor invloeden (zon, regen, kou). 4e bot krijgen blauw, staan voor “beweging”. 5e bot –zwart- staan voor “ziekte en gezondheid” en tenslotte 6e bot – wit – staan voor “sociale positie en rangorde”.

Nu botten in hoge hoed (cowboyhoed mag ook) en flink schudden. Daarbij 3x roepen : “toon in pony in toekomst”. Vervolgens botten gooien uit de hoed en “lezen maar….”. Als je goed kijkt zie je hoe je pony er over 2 jaar uit zal zien.

PS. Als de botten maken te veel herrie op grond, dan nemen een “build-up” pad. Dempt hoop herrie en kan daarna als “opvuller” gebruikt worden als je je op basis van “Bison-botten-kijken” door expert een te groot zadel hebt laten aanpraten.

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:54

spatter

Re: Blik in de toekomst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:29

chief that's the way I like it!

betere manieren zijn, ik hebbe begrepen!
chief mag bison botten houden

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:26

Pas op Chief...straks komt er een grote witte Moderator Squaw...en die gooit er een slotje op .

Er blijkt namelijk een ongeschreven Bokt-regel te zijn dat je niets mag roepen/schrijven over topics van andere forums...

Wist je niet hè...komt omdat het een ongeschreven regel is...en die kun je dus niet lezen...maar nu dus wel dus.... }>

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:01

de laatse post vind ik eigenlijk leuker als de eerste in dit topic ISKI RULEZZZZ

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:48

Afbeelding Chief rulezzzzz Amigo-warpony volgt stokpaardje van Chief Afbeelding

[edit]ok, Iski is ook pretty cool[/edit] Afbeelding

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 08:30

Chief best sneu dat Chief alsnog op deze manier andere Chief probeer onderuit te halen.

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 09:39

jeddah schreef:
Chief best sneu dat Chief
alsnog
op deze manier andere Chief probeer onderuit te halen.

Oh...dat weet/wist ik niet. Vind wel het taalgebruik buitengewoon 'disrespectfull' jegens Indianen. Maar ja, zoals het vogeltje gebekt is.....

Of, zoals ik her en der op het platteland wel eens (op)merk: 500 jaar inteelt werpt zo z'n vruchten af.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:27

@ Chief geef die zadelmakers maar een zonnebril als dezen de zon niet in het water kunnen zien schijnen, maar dat kluk kluk taaltje is wel erg zielig

Chief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:44

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:52

Citaat:
@Chief:He waar jij vandaan halen oude "smilie" van Chief ? (hier nog jonger en dus nog smaller in rode smoel)....

Volwassen worden en zijn wordt niet gedefiniëerd door behalen van het doel doch slechts door het afleggen van de weg er naar toe. Verandering is hiervan het bewijs.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:05

@Iski: Chief was een gewaardeerd schaduwaccount van Sablou waarin volgens de educatieve poppenkast-methode hopenlijk een vorm van bewustwording werd bewerkstelligd.

Zoals met zoveel dingen in het leven is ook hier de scheidslijn -tussen wat nog wel kan en wat niet meer- erg dun.

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:10

Sugarmiss schreef:
@Iski: Chief was een gewaardeerd schaduwaccount van Sablou waarin volgens de educatieve poppenkast-methode hopenlijk een vorm van bewustwording werd bewerkstelligd.

Zoals met zoveel dingen in het leven is ook hier de scheidslijn -tussen wat nog wel kan en wat niet meer- erg dun.

Uhhhh....was of IS? En is Sablou dus Chief? Jammer om je met ander (en in MIJN ogen dus onprettig) taalgebruik te distanciëren van je eigen persoonlijkheid... Heet zoiets niet chizofrenie? Of heeft ie gewoon 1 van de 11 personality's van Smax 'geleend'?
Ik zal er vanmiddag Smax eens naar vragen...ze krijgt er van mij nog 10 terug namelijk

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:27

Ik kan me niet herinneren dat ik er 1 aan Chief heb uitgeleend, weet wel dat er 10 een dagje tussenuit moesten, en dat die bij jou bivakeren

Kornelius

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:15

iski schreef:

Uhhhh....was of IS? En is Sablou dus Chief? Jammer om je met ander (en in MIJN ogen dus onprettig) taalgebruik te distanciëren van je eigen persoonlijkheid... Heet zoiets niet chizofrenie? Of heeft ie gewoon 1 van de 11 personality's van Smax 'geleend'?
Ik zal er vanmiddag Smax eens naar vragen...ze krijgt er van mij nog 10 terug namelijk

chiefofrenie

Kornelius

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:18

en dit topic is inderdaad een verchiefte kloon van het dontaskthesaddler topic dat net op slot zit.
ben beter dan dit gewend van chief.