.Vind je het dus leuk om de Nederlandse reiningruiters aan het werk te zien, kom dan op zaterdag 4 mei naar manege de Kalverhoek in Wijdewormer. De selectierondes worden gereden tussen 12:00 en 16:00.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Sugarmiss schreef:waarschijnlijk hebben ze zich allemaal teruggetrokken omdat het te veel geld kost en er toch weinig kans is dat er wat gewonnen word want henk riecky, walter, dennis geen een deed er mee!Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()
Ik ga er vanuit dat er nog meer voorrondes komen? En wat is bijv. het minimale aantal punten wat je moet halen voor uitzending??

Sugarmiss schreef:Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()
Ik ga er vanuit dat er nog meer voorrondes komen? En wat is bijv. het minimale aantal punten wat je moet halen voor uitzending??

vera"]
[quote="Sugarmiss schreef:Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()

vera"]
Dennis heeft momenteel ook geen geschikt paard heb ik begrepen.
[/quote]
Hm, inderdaad. Volgens mij rijd Yvonne daar nu op...
[quote="vera schreef:Tsja en Walter,.....tijd vind ik een flauw excuus....

XoNo"]
[quote="seapy schreef:Yvette Saad was derde met 67 punten, die van Bregman had geloof ik 65 punten met chex n go. Echt een super team hoor.....

Citaat:Over Anky, zoals je al aangeeft wordt die dik gesponserd (pas weer een mooie veewagen gekregen) en zulke grote sponsoren zitten nog niet in de westernsport, maar dat zal je zelf ook wel weten.

Montreux schreef:Eigenlijk heel jammer dat er nu een slap aftreksel van de Nederlandse top geselecteerd is.
Zelf heb ik mij bij Karin aangemeld als groom, zij hoopt er in 2004 ook bij te zijn. En dat gaat haar vast lukken. Is haar geraden anders kan ik daar niet live de wedstrijden meemaken }>
Het is maar de vraag of het nog goed komt en eigenlijk ga ik als mijn rug het weer helemaal doet liever voor de cutting
want dat blijft voor mij toch de sport!Maar you never know how the wind can blow!!! En dan nu ook maar meteen mijn idee over de scores,misschien had iedereen gewoon een beetje pech en lopen ze daar hogere scores want zelfs een Tim of welke grote ruiter dan ook rijd wel eens een 0 score zelfs in de finale en degene die nu mogen gaan hebben daar toch voor gereden? We zien wel hoe we uit de bus komen en anders volgende keer beter
!!!