Vind je het dus leuk om de Nederlandse reiningruiters aan het werk te zien, kom dan op zaterdag 4 mei naar manege de Kalverhoek in Wijdewormer. De selectierondes worden gereden tussen 12:00 en 16:00.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sugarmiss schreef:waarschijnlijk hebben ze zich allemaal teruggetrokken omdat het te veel geld kost en er toch weinig kans is dat er wat gewonnen word want henk riecky, walter, dennis geen een deed er mee!Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()
Ik ga er vanuit dat er nog meer voorrondes komen? En wat is bijv. het minimale aantal punten wat je moet halen voor uitzending??
Sugarmiss schreef:Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()
Ik ga er vanuit dat er nog meer voorrondes komen? En wat is bijv. het minimale aantal punten wat je moet halen voor uitzending??
vera"]
[quote="Sugarmiss schreef:Waarom mis ik bekende namen als Riecky en WalterOf zouden die geen interesse hebben om 'Olympisch' te gaan
![]()
vera"]
Dennis heeft momenteel ook geen geschikt paard heb ik begrepen.
[/quote]
Hm, inderdaad. Volgens mij rijd Yvonne daar nu op...
[quote="vera schreef:Tsja en Walter,.....tijd vind ik een flauw excuus....
XoNo"]
[quote="seapy schreef:Yvette Saad was derde met 67 punten, die van Bregman had geloof ik 65 punten met chex n go. Echt een super team hoor.....
Citaat:Over Anky, zoals je al aangeeft wordt die dik gesponserd (pas weer een mooie veewagen gekregen) en zulke grote sponsoren zitten nog niet in de westernsport, maar dat zal je zelf ook wel weten.
Montreux schreef:Eigenlijk heel jammer dat er nu een slap aftreksel van de Nederlandse top geselecteerd is.