Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
charene schreef:iets in de trend van symbolen/tekens of veertjes met sliertjes en kraaltjes ofzo. Lijkt mij wel erg leuk, ik wil een tattoo die maar een paar jaartjes blijft zitten, dus niet blijvend.Misschien kan iemand een mooi (niet te groot ) tekeningetje voor mij maken (ongeveer 4 a 5 cm)
Vippie schreef:Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten, sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.
Marieke_14"]
[quote="Vippie schreef:Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten, sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.
XoNo"]
[quote="Marieke_14"][quote="Vippie schreef:Eeeeh een tatoo die maar een paar jaar blijft zitten, sorry maar die bestaan niet. Wel van die geverfde dingen die hooguit een week ofzo blijven, maar een echte tatoo blijft de rest van je leven, wordt onderhuids aangebracht dus kan niet zomaar weg.