[WN] jammer maar helaas explicit cash deposit is ruin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pigino

jammer maar helaas explicit cash deposit is ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 15:15

tot grote schrik is mij te horen gekomen dat een bokker het nodig vind iedereen op de hoogte te stellen van een keuze die ik heb gemaakt.
ik heb namelijk mijn paard explicit cash deposit laten ruinen.
we hebben nog wel zaad in de vriezer wat we dit seizoen nog zullen gebruiken om een paar merries te insemineren.
ik vind het heel jammer dat een ANDER het nodig vind om te praten over iets waarvan de niets weten

hierbij dus vanuit mij zelf EXPLICIT CASH DEPOSIT IS NU RUIN
de reden: ik ga heerlijk met hem verder sporten gezien het feit dat er weinig animo voor hem was als dekhengst

we hebben nog 3 kanjers van hengsten op stal dus daar ligt het niet aan

JAMMER DAT MENSEN TE VEEL KLETSEN ACHTER IEMAND ZIJN RUG!!!!EN ZEKER ALS ZE NIET WETEN WAAR HET EXACT OM GAAT

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:23

Lijkt me totaal niet boeiend om over te roddelen

Of 'ie nou hengst of ruin is, het is een prachtig beest (heb even op je site gespiekt ) en ik hoop dat je als sportpaard nog veel plezier van 'm mag hebben!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:25

Jammer, maar idd is het beter om hem te ruinen als er weinig met hem gedekt wordt.

Veel succes in de sport!!!!!

Vera

Re: jammer maar helaas explicit cash deposit is ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:26

Ik had ook nog niets er over gelezen en anders is dat toch ook geen probleem lijkt mij Zeker niet om het zo negatief aan te kaarten, maar goed...

Ik hoop dat hij goed door de castratie komt, veel plezier met hem als ruin.

PaolaPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:33

Dus inmiddels is het gebeurd? Is alles goed gegaan en is hij er al een beetje van bijgekomen??

Ik vind het een prachtig dier en hoop hem nog vaak te mogen bewonderen Maar dat zal vast wel gaan lukken de komende tijd

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:55

Jeetje ik wist dit nog niet. Aan de ene kant vind ik het jammer, want zijn nakomelingen mogen er absoluut zijn, maar aan de andere kant denk ik dat het voor jou een verstandige beslissing is, Brigitte. Nu kan je je met hem volledig op het showen gaan storten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:58

Het is jouw paard, jij hebt je redenen ervoor gehad en er is niemand die daar iets over kan zeggen. Wel erg banketstaaf en laag dat men daarover gaat roddelen zeg.

Nou, suc6 en veel plezier met het verder rijden!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:59

jojo schreef:
tot grote schrik is mij te horen gekomen dat een bokker het nodig vind iedereen op de hoogte te stellen van een keuze die ik heb gemaakt.JAMMER DAT MENSEN TE VEEL KLETSEN ACHTER IEMAND ZIJN RUG!!!!EN ZEKER ALS ZE NIET WETEN WAAR HET EXACT OM GAAT

Het is dat je het hier zo lekker neerzet, anders had ik het niet geweten in ieder geval... Dus iedereen valt wel mee...
En dan nog... had dit geheim moeten blijven dan? Zo wereldschokkend is het toch niet?
Voor een ruin is het leven alleen maar fijner, denk ik?

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:59

Vecht dit maar ff persoonlijk uit