Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.........FlyingHigh schreef:Alle pro's doen blijkbaar vandaag mee aan een beginnerswedstrijd óf hebben geen zin om zich bloot te geven in dit topic,.........
Toch enige vorm van schaamte??
In mijn ogen is het absoluut NOT- done om als pro te starten in een beginnersklasse. Ook niet met een jong paard. In mijn ogen is een beginnersklasse voor een compleet groene combi, dus groen paard met een beginnende wedstrijd- ruiter.
FlyingHigh schreef:Alle pro's doen blijkbaar vandaag mee aan een beginnerswedstrijd óf hebben geen zin om zich bloot te geven in dit topic,.........
Toch enige vorm van schaamte??
In mijn ogen is het absoluut NOT- done om als pro te starten in een beginnersklasse. Ook niet met een jong paard. In mijn ogen is een beginnersklasse voor een compleet groene combi, dus groen paard met een beginnende wedstrijd- ruiter.
Franciska15 schreef:het lijkt mij dat je dan gewoon trots bent..je zal er wel niet zoveel waarde aan hechten, maar je hebt het toch behaalt met een jong paard. Eentje die hoogstwaarschijnlijk niet beter gedaan heeft nog. Dan is het toch goed van de ruiter dat hij/zij ook dit dier erdoor heen kan helpen..als klinkt dat dom..

)Franciska15 schreef:zou je met een groen paard dan in de M moeten starten ? dat paard heeft dan waarschijnlijk ook al niets gedaan en heeft dan het geluk om te mogen starten onder iem,and die weet wat hij/zij doet, maar dit wil ook niet altijd zeggen dat het dan goed gaat..,en dat ze altijd winnen of iets dergelijks

Citaat:Heeeejjj ik heb iets nieuws gemist. Hebben we voortaan ook een klasse M dan?
Je zit hier op het Westernforum he?
Sonja schreef:Tja, als je toch die microfoon in je handen hebt, wat let je danIk heb er gisteren 'maar' 2 gezien en ik heb geen idee of zij op Bokt komen. Zat zelf om te roepen dus kon het ze ook niet vragen. Was er toen al benieuwd naar......
Normaal ben je ook aardig 'gebekt' en een hint met een gevatte opmerking moet kunnen 

Cer schreef:Maarre.... een pro kan toch gewoon in de open met een groen paard starten?

)