Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Zijn er ook NH clinics bij?? Ik rij namelijk geen western, maar heb er slechts een week ervaring mee opgedaan. Ik vind die figuren als parelli e.d. ook wel interessant, dus nodigen jullie ook zo iemanmd uit???
WSW schreef:Beste Allemaal!
Ik heb met grote interesse de reacties gelezen over Clinics.
Mijn ervaringen zijn dat een clinic alleen interessant is als deze gegeven wordt door iemand die je echt iets nieuws te melden heeft of zoveel ervaring heeft dat deze je echt kan helpen!
westernworld schreef:ik wilde toch even reageren op diana.en zeker haar stelling,ik heb begrepen dat de beginnende ruiter heel veel kan hebben aan idd,de trainers die we in nederland hebben en zie ook verschillende bokkers onder ons,natuurlijk als je wat verder bent en wedstrijdcapesiteiten hebt dan zou een clinic door buitenlandse trainer een optie zijn,maar zolang dat er bij de meeste van ons niet zo is,laten we dan doen waar we goed in zijn,en daarvan uit verder werken.
Jos schreef::? ik snap het niet![]()
![]()
het is ook al erg laat voor mij
moet eigenlijk al in bed liggen , want morgen moet ik weer rijden
Sugarmiss"]
[quote="blaze schreef:zag een juffrouw rijden met inplaats van de reins in een boog te hebben,had ze ze gekruist.dit mag gewoon niet