[WN] Ervaringen met All Around Western??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Ervaringen met All Around Western??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 19:20

Hoi,

Ik vroeg me af of iemand me wat kan vertellen over de stal All Around Western in Voorschoten. Ik ben misschien van plan om daar stage te lopen en leek me ook wel handig om de ervaringen van andere mensen te horen over deze stal.
Dus ken je deze stal en heb je goede of slechte ervaringen, laat het me dan weten
Bedankt!

Ginger15

Re: Ervaringen met All Around Western??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:23

Super!
Peggy en Iris zijn heel aardig! Leuk als je daar stage gaat lopen!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:59

sorry hoor maar je mag blij wezen dat je op een goede stal mag stagelopen!!! en wees blij dat je misschien meer mag als alleen stront scheppen
hun hebben het al gemaakt jij komt net kijken

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:51

jojo schreef:
sorry hoor maar je mag blij wezen dat je op een goede stal mag stagelopen!!! en wees blij dat je misschien meer mag als alleen stront scheppen
hun hebben het al gemaakt jij komt net kijken

Waar slaat deze reactie in 's hemelsnaam op??

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:53

Jeetje jojo, iets aardiger mag ook wel. Ik begrijp niets van zo'n reactie bij een doodnormale vraag !@!!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:15

ik ken ze nog niet maar heb net een email gestuurd met een aantal vragen over zadelmak maken dus ga dit topic volgen!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:04

JoJo@: strontscheppen of te wel stallen uitmesten doen wij iedere dag. en wel zelf. Is niks minderwaardigs maar een noodzakelijkheid voor de paarden.

Als je als vak in de paardenwereld verzorging en stal management hebt gekozen, moet je als stagiaire dus ook en zeker wel stront scheppen. Daar hoort het berijden van paarden niet bij.

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:41

ik zal de vraag wel verkeerd hebben begrepen
sorry

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:23

De vraag lijkt met vrij duidelijk. Hoe las jij de vraag Jojo?? Je antwoord komt wat wazig over, .......

Ik ken Peggy en Iris niet persoonlijk, kan dus niets aan ervaring aan je doorgeven. Veel succes met je stage- lopen, je leert er hopelijk veel van, naast normale, vereiste goed stal- management, .

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:29

Daar kun je met een gerust hart heen gaan! De paarden hebben het er goed en van Peggy en Iris kun je een heleboel leren. Ze hanteren er ook een nette rijstijl. Stront scheppen hoort er uiteraard bij, maar ik weet zeker dat je bij hen ook andere dingen te doen krijgt. Aanrader!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:58

ja ik was weer eens te snel
ik las het alsof er weer gevist werd naar een stal, ik ben van mening dat je zelf kennis moet maken ipv oproepjes te plaatsen
de stal waarnaar ze informeert is super maar die indruk had ze zelf moeten ervaren
iniedergeval succes met stagelopen

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 08:38

jojo schreef:
ja ik was weer eens te snel
ik las het alsof er weer gevist werd naar een stal, ik ben van mening dat je zelf kennis moet maken ipv oproepjes te plaatsen
de stal waarnaar ze informeert is super maar die indruk had ze zelf moeten ervaren
iniedergeval succes met stagelopen

ik hoef gelukkig nergens stage te lopen ik
werk al op de double r ranch in diemen
en het bevalt me goed

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 15:12

@ Jojo: Vindt het zeker niet erg om stront te scheppen hoor, dat hoort er nou eenmaal bij en is een noodzaak om de paarden gezond te houden. En ze verdienen uiteraard een schone stal. Je hebt gelijk dat ik die indruk zelf moet ervaren. Maar waarom zou ik moeite doen als ik alleen maar negatieve reacties zou krijgen. Maar nu krijg ik alleen maar positieve reacties, dus zou graag zelf willen ervaren hoe het daar is.
Volgende keer alsjeblieft niet te snel reageren en eerst even nadenken voordat je iets zegt

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:53

Ik kan je ook wel aanbevelen om lekker bij hun stage te gaan lopen hoor Heeeel erg goed ken ik ze niet, maar ze zijn altijd erg gezellig op de wedstrijden! Paarden zien er goed uit, worden netjes gereden en ze doen het ook nog eens heel goed op wedstrijden! Als ik een stageplek zou zoeken, zou ik ze zeker opbellen!

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:36

veel succes daar heb altijd lol met hun op shows.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:19

Peggy ken ik niet persoonlijk, maar ik ben vorig jaar op het NK door Iris gecoached. Echt helemaal top!!! Kun je heel erg veel van leren.
Ze hebben het in Voorschoten goed voor elkaar en dat je daar stage mag lopen is echt te gek!

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:23

Monnik schreef:
Peggy ken ik niet persoonlijk, maar ik ben vorig jaar op het NK door Iris gecoached. Echt helemaal top!!! Kun je heel erg veel van leren.
Ze hebben het in Voorschoten goed voor elkaar en dat je daar stage mag lopen is echt te gek!

ach kom op mensen ik maak echt elke dag 60 paarden boxen schoon stallen uitmesten en opstrooien dus en vind het heel leuk werk aleen die klote muizen mogen ze van mijn afschieten dat ze opeens voor je neus weg schieten geen leuk gevoel maar jah

spiritoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:31

Hey stefanietjuh van wanneer tot wanneer ga je daar dan stage lopen

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:33

westernboy schreef:
[aleen die stinkmodder muizen mogen ze van mijn afschieten dat ze opeens voor je neus weg schieten geen leuk gevoel maar jah
[/quote]

Hhihiihii, zie het al voor me.........af en toe een ferme gil uit de stal, . Ik ben in de gezegende omstandigheden dat ik een hond heb die de muis eerder heeft gegrepen dan de muis de hond ooit heeft zien aankomen. Alleen krijg ik dan weer de walgelijke kriebels van dat gekraak tussen de hondenkaken, .

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:36

FlyingHigh schreef:
westernboy schreef:
[aleen die stinkmodder muizen mogen ze van mijn afschieten dat ze opeens voor je neus weg schieten geen leuk gevoel maar jah
[/quote]

Hhihiihii, zie het al voor me.........af en toe een ferme gil uit de stal, . Ik ben in de gezegende omstandigheden dat ik een hond heb die de muis eerder heeft gegrepen dan de muis de hond ooit heeft zien aankomen. Alleen krijg ik dan weer de walgelijke kriebels van dat gekraak tussen de hondenkaken, .

leuk he die muizen vind ze zo vies en eng starks klimt er een in me broek ofzo

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:51

[quote="westernboy]
[/quote]

Hhahhahahahhaa, broekspijpgeklauter; da's me nog nooit gebeurt, zal ook wel meevallen denk ik. Wel schrik ik van die onverwachte snelle bewegingen van die beesten, .[/quote]

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:59

FlyingHigh schreef:
[

neej zal nooit gebeuren heb het al ene keer gezien bij ons op stal een vrouwtje pakte been beschermens van de plank en toen viel er uit die kist op die plank zo een muis in der tiet dit is echt gebeurt ik zweer het je en vind die beeste zo eng en vies klote beeste en dat vrouwtje heeft die muis uit schrik helemaal nok out geslagen en toen lach ie voor die stal nok out zielig he

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:05

westernboy schreef:

Ik heb je even in m'n onderschrift gezet hoor

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:08

klaasjuhhh schreef:
westernboy schreef:

Ik heb je even in m'n onderschrift gezet hoor

waarom heb jij dat gedaan

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:11

Het is nog veel schokkender als er plots een muis UIT een broek klimt.......................