[WN] Ironisch?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nisan

Ironisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 09:49

Nou wat ik nu weer heb....
Nisan begint nu eindelijk met een beetje goed en ruim overstappen in de spin met zijn voorbenen. Dus ik dacht, kom laat ik op de christmas sale eens een paar bellboots kopen, kan geen kwaad. Dus ik heb de pc bellboots in mijn handen en dacht nou die neem ik. Kom ik even verder op in de winkel, zie ik een paar bellboots liggen van een ander merk, maar exact de zelfde vorm als de pc, alleen een stuk goedkoper. Dus ik die maar genomen. Er zit dus ook zo'n stopper op in het midden. Ik super enthiousiast die dingen om. (heb het dus 4 jaar zonder gedaan) Krijg ik toch de schrik van me leven als ik ze afdoe!!! Heeft Nisan onder die bellboots, op de plek vanwaar het klittenband vastzit, op ieder been twee grote schaafwonden Nu mijn vraag, hoe kan dit?? Zijn ze te groot of te klein?? Ze passen goed naar mijn idee. Of kan het komen dat Nisan gewoon een zachter huidje heeft, dan de rest van de paarden bij ons op stal?? Ik ben nl. niet de enige die met bellboots rijd en de rest heeft het nog nooit gehad. Het is toch ironisch, dat je je paard goed inpakt om zijn benen te beschermen, en dan krijg je dit. Nou ze liggen nu maar in de kast, doe ze echt nooit meer om!! Hebben meer mensen dit gehad??

Gr.Eva

Redneck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 10:11

Heb ik bij één van mijn paarden ook last van gehad. Waarschijnlijk kapot geschuurd doordat er zand tussen kwam (daar ging ik maar van uit). Overigens veroorzaakten de stopjes aan de achterkant gevoelige plekken in de kootholte. Die van mij waren wel van PC, dus daar ligt het ook niet aan. De bell-boots van Davis (die met glittertjes) werkten beter. Nadeel daarvan is dat ze snel kapot gaan. Het klittenband scheurde eraf.

Nisan

Re: Ironisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 10:39

Ja zand dat was het eerste wat ik dacht, maar geen korreltje te vinden hoor, het was echt van het schuren, nou ja ik doe nu gewoon zijn 3 in 1 van pc om en dan vind ik het goed Voor ons geen bell-boots meer!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:24

Mag ik mss vragen wat Bell-boots zijn?
Wel naar voor je paard dat het is gaan schuren!

Beterschap!

bleuberta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:56

Ik had dat probleem ook, nu doe ik het kitteband aan de voorkant.
Nooit geen last meer van gehad.