Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hey hallo iedreen het lijkt me heel leuk om mee te doen aan die trainings dag maar jah ik weet het nog niet zeker ik laat het snel weten groetjes
hey hallo iedreen het lijkt me heel leuk om mee te doen aan die trainings dag maar jah ik weet het nog niet zeker ik laat het snel weten groetjeshey hallo iedreen het lijkt me heel leuk om mee te doen aan die trainings dag maar jah ik weet het nog niet zeker ik laat het snel weten groetjes
ik hoop niet dat Dennis dan ook alles 4 keer moet vertellen....PeterV schreef:Jeetje zeg, nog een trainingsgedragdag bij Dennis?
De ene is net geplaatst en de andere wordt alweer aangekondigd.
Noteer ons maar voor de datum in dit tweede topic, met twee paarden, want als er zoveel achter elkaar aangekondigd worden, willen wij niet missen, dus meemaken, waarom er zoveel animo voor deze clinic gever is.
...ook al is het bijna weekend...

PeterV schreef:oeps je hebt gelijk, wij kunnen op die datum niet.
lady en okie rijden dan al met een ander soort zadel op hun rug.
nou doe hier ook maar een slotje op...tjonge jonge hebben jullie kerstvakantie ofzo...ga dan eens een cursus lezen volgen

Sonja schreef:Ja nou ga je NA een waarschuwing van de moderator zelf een nutteloze en offtopic reactie op je topic schrijven. Dan ben je lekker snugger bezig....
Jeetje Sonja wordt jij niet moe van jezelf
seapy schreef:Sonja schreef:Ja nou ga je NA een waarschuwing van de moderator zelf een nutteloze en offtopic reactie op je topic schrijven. Dan ben je lekker snugger bezig....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje Sonja wordt jij niet moe van jezelf
![]()
![]()
![]()

charita schreef:
Roemer QH Reininghorses
Organiseert op zondag 22 januari 2006 een:
Trainingsdag
*REINING
*SHOWEN
o.l.v. Dennis Roemer
Er wordt gewerkt in 2 groepen, van ongeveer 5 personen per groep.
Aanvang 1e groep 11.00u – 13.00u
Aanvang 2e groep 14.00u – 16.00u
Zelf geen paard om mee te nemen? Wees er dan snel bij want Dennis stelt een paar van zijn eigen paarden beschikbaar!
Het is ook mogelijk de dag als toeschouwer bij te wonen.
!! VOOR INSCHRIJVING TELEFONISCH AANMELDEN en VOOR VRAGEN EN MEER INFO!!:
06-51075180/ 06-55993355
De kosten voor de gehele dag :
* incl. lunch koffie/thee Incl. stal, bedragen 50.00 euro p/p
* Toeschouwers 10.00 p/p incl. lunch/koffie/thee.
Lokatie: BRAAM QH Omloop 21 1861 AS Schoorl
bugsy schreef:Nou ik kom wel kijken hoor
ik heb verder toch nix te doen