In Noord-Brabant,vlakbij Schijndel

Wie weet er een cross of Oefencross?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:In de buurt zijn er zeker geen oefencrosse, je zou wel naar het oefenterrein bij Berlicum kunnen gaan. Daar staan wat lage hindernissen, waar je voor jezelf wat mee kan klooien.
maartjuh schreef:Lielle schreef:In de buurt zijn er zeker geen oefencrosse, je zou wel naar het oefenterrein bij Berlicum kunnen gaan. Daar staan wat lage hindernissen, waar je voor jezelf wat mee kan klooien.
Berlicum was weggehaald hoorde ik?
ben er tijdje geleden nog geweest, is geen aanrader. Slecht onderhouden, rot, konijnen-holen (of hoe schrijf je dat?) doormidden, omgevallen.. Nee, ik vind het geen aanrader. Kun je net zo goed in het bos omgevallen bomen springen..
En trouwens, je moet het bos goed kennen, om cross hindernissen te vinden, want staat niet aangegeven en het is groooooot bos, en staan er nog maar een paar (en een mega veel te diepe waterbak)
IndianRose schreef:Dat zie ik dan wel,kan er evt.wel een keertje gaan kijken
.. Groot bos, en jij wil die al zo weinige cross hindernissen zoeken?
Mootje schreef:ik heb wel hindernisen in het bos gezien naar een haklf uur zoeken en rijd daar toch veel
Lielle schreef: