Alleen jammer dat je het waarschijnlijk van een afstand niet meer goed ziet (is in de vorm van een pistool )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen jammer dat je het waarschijnlijk van een afstand niet meer goed ziet (is in de vorm van een pistool )
Ilindra schreef:Elke keer als ik denk dat het niet kitscher kan weten jullie me toch weer te verbazen

Mac schreef:Whoa! Da's mij net iets té. Ik houd sowieso niet van "agressieve" dingen op en aan een paard. Ik houd dus ook niet van barbed wire tooling ... ja, ik weet het ... ben een hippie
cornelie schreef:En het bit is ook nog eens maat 7" , is op een draft horse site.
cornelie schreef:@ jasper, ik heb voor mijzelf ( dressuur ) ook al wat engelse dingen gescoord met kleur en glim![]()
)
Wetsernfriek schreef:niet mis maar vind het bit dat marleen coppens gebruikt bij technique toch veel mooier die s vorm in het zwart met zilver versieringen erop die is altijd mooi uitgedost dat paard

cornelie schreef:@ jasper, ik heb voor mijzelf ( dressuur ) ook al wat engelse dingen gescoord met kleur en glim
http://sport.search-desc.ebay.de/swarov ... sofocusZbs
Niet om zelf te hebben, maar wel leuk gedaan.