Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emmelske schreef:ik wil ook graag naar Amerika, maar een maand is niet heel lang he.
Ik heb ook goeie verhalen gehoord over Oklahoma, het lijkt mij ook heel leuk om naar een westernstal te gaan.
kun je ook een pb tje sturen die is met xono naar amerika geweest en gaat daar nu nog vaak heen hihaa schreef:heb er ook 3 maand gezeten. maand is wel zo voorbij, vond 3 maand eigenlijk ook weinig... had het er enorm naar mijn zin.
als je de kans krijgt moet je gewoon gaan!!
maar het is pas voor volgend jaar lees ik?!
wgirl schreef:Sillythekid,
Ik ben vaak zo'n € 500 kwijt voor een ticket. Maar omdat ik op Oklahoma City aan vlieg is het ticket een stuk duurder, dan wanneer je op een van de grotere luchthavens aanvliegt (zoals Dallas)
Emmelske,
ik ben de eerste keer inderdaad samen met Xono naar Oklahoma geweest. We zijn na een week van ons eerste adres vertrokken naar de trainingstal van Bill Fleming (die nu dus naar Nederland komt), en dat beviel beter. We zijn daar zo'n 4 weken gebleven, en ik ben daarna weer voor anderhalf jaar teruggegegaan. En vertrek volgende maand ook weer!
Je kunt vaak heel snel aan de slag bij trainingsstallen, omdat ze staan te springen om hulp. Hard werken en een positieve instelling, daar kom je een heel eind mee.
En je zal inderdaad ook negatieve ervaringen hebben, maar daar leer je inderdaad van! Het hoort er allemaal bij. Ik kwam vrij snel op een goed plekje terecht en had dus geluk!
Gaaf hoor!!
Ik zat al te denken aan een flinke €1000..

Yank schreef:Zo dat lijkt me wel gaaf ja!
Als je gaat: heel veel plezier.
westernboy schreef:Yank schreef:Zo dat lijkt me wel gaaf ja!
Als je gaat: heel veel plezier.
ik heb heinwe ik ga niet aleen naar amirika![]()
Steaming schreef:Ach kun je mooi een typcursus volgen in de vakantie
kijken wat daar te leren valt