[WN] wat kunnen voor trail wedstrijd?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

wat kunnen voor trail wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 18:56

He ja srry misschien beetje stomme vraag maaruhm ik rijd dus sinds net een tijdje western, en kben echt nog niet van plan wedstrijden te rijden ofzo, kheb niet zulke hoge ambities op dat gebied. maar kvroeg me gewoon af wat je allemaal moet kunnen voor een Trail wedstrijd in de ''eerste klasse'' (heet dat zo?) ik heb gehoord dat je met je pony door een hek moet kunnen, verder weet ik niks eigenlijk.

iemand?

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:37

Hek door, brug over, L-achteruit, vierkant 180 º, pick up, balkjes zijwaarts. En tussen de hindernissen de gangen stap, jog en lope.

El_vis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 21:05

Sugarmiss schreef:
Hek door, brug over, L-achteruit, vierkant 180 º, pick up, balkjes zijwaarts. En tussen de hindernissen de gangen stap, jog en lope.

wat is pick up

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:09

El_vis schreef:
Sugarmiss schreef:

wat is pick up
je pakt iets van een ton of iets dergelijks af en dat neem je op je paard mee naar de plek waar je het weer moet neerleggen. Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld een regenjas, of een mandje of wat degene die het pattern heeft gemaakt maar kon verzinnen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:11

Misschien leuk om eens bij een wedstrijd te gaan kijken, en daar gewoon eens iemand aan te schieten die je er wat over kan vertellen? Moet je geen deelnemer pakken die zich aan het klaarmaken is natuurlijk maar publiek en/of grooms zijn over het algemeen zeker bereid je e.e.a. te vertellen. Altijd leuk, weer een enthousiasteling erbij!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:42

Kom 21 jan eens naar de Oefenwedstrijd kijken in Kootwijkerbroek