[SGW] Oefencross :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sweety__ik

Oefencross :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 14:13

Hallo allemaal,

Manege Beukers organiseerd weer eens oefencross, in Dijkgatbos!! Ik wil ze hier erg voor bedanken, dat ze dat toch maar weer even doen! De oefencross is volgens mij 23 of 26 februari.
2 jaar geleden heb ik voor het eerst meegedaan met Banjer. Toen wegezamelijk een rondje gingen lopen waren er al groepenbezig. 1 Vrouw bleef iets achter, die moest als laatste over hindernis 1. Toen begon haar paard te stijgeren!! Doodsbang schopte ze haar paard vooruit. Maar ze mocht nog niet wegenhield hem weer in. In paniek liep het paard achteruit en kwam klemte zitten tussen een boom en z'on schuin afgehakt paaltje. Weer stijgerde hij, en dit keer viel hij achterover, boven op deruiten en met zijn barst op het paaltje. Ik mocht niet kijken, mensendachten dat het paard gespiest was en de ruiter, omdat ze eerst niet bewoog dood was!! En dat op een oefencross. Gelukkig was dit beide niet het geval en nadat haar paard gekalmeerd was door een man die hem hadopgevangensprong ze er weerop, en reed ze de cross af met haar groepje. Maar nu wel rustig aan.
Dit zag ik op mijn allereerste keer *oefen*cross, en toen moest ik zelf nog rijden!! Gelukkig was iedereen een beetje over de schrik heen, en ging de cross goed!! Toch vraag ik me af.. Heeft die vrouw het niet een beetje verkeerd aangepakt? Njah, zolang jullie maar weten, cross is echt GRUWLIJK , in je eentje door het bos *je gaat eerst met een groepje hoor* samen met je paard/pony, over allerlij natuurlijke en creatief gemaakte hindernissen. Dan pas merk je dat de band tussen jou en je pony/paard heel sterk is!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 14:14

WD -> SGW

fUrytjj_04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:16

heeJj,, t lijkt mij vet cool om een xtje mee te doen aan zo'n cross Alleen waar zijn ze, en hoe kun jj daarachter komen?
Kusjes en likjes van svenja &_nd Fury(L)

Corellaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:04

heej ik weet niet waar je woont maar elk jaar net na nieuwjaar (dit weekend) is er altijd oefencros in etten-leur schuitvaardjaagpad heel leuk

fUrytjj_04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:39

oohw cool jOah;) heb ik net gemist:(
Mja, kOmen vast wel meer:)

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:45

Heej is het in Dijkgatbos? 13 feb?
Ik dacht dat het gewoon indoor was en in de binnenbak .

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:41

iemand meer info hierover?? wil namelijk graag meedoen aan de oefencross