De dag begon al slecht omdat een vrachtwagen (met kunstmest) een paar steltonplaten voor mijn stallen stuk reed. Ik ben een beetje boos geworden omdat hij net zo goed 4 meter eerder had kunnen stoppen. Maar ja ik moest rustig blijven voor de lange rit en mijn wedstrijd (verzekeringszaakje moest ik maar denken).
Om 8.30 uur vertrokken we en Skipsters Dice was er helemaal klaar voor (alleen zijn hoefjes nog). Na 2 uur in de auto te hebben gezeten begon heel de auto plus trailer te schudden en te doen. Ik ben gelijk op de vluchtstrook gaan rijden en gestopt. Wat denk je …………….lekkenband. Op dat moment kon ik wel janken. Het duurde best wel lang voordat alles weer hersteld was (inmiddels 1,5 uur vertraging). Maar gelukkig konden we weer verder rijden. Maar plankgas kan niet met een paard achter je auto. Toen zijn we nog een stuk verkeerd gereden, omdat iedereen in de auto gestrest was (extra vertraging) Maar we hebben gebeld en het was niet erg als we 5 minuten te laat zouden komen.
Uiteindelijk kwamen we in Wanroij aan. Me vriendin rende alvast met Skipsters Dice naar de inrijbak en ik ging snel me rugnummer en dergelijke halen. De hengsten stonden al te wachten om te beginnen (aged). Toen zeiden ze op het secretariaat dat ik niet meer mee mocht doen. Terwijl me vriendin bij de ingang stond en ik alleen nog maar me rugnummer moest hebben. Ik heb zo ontzettend gebaald. Skipsters Dice zag er echt geweldig uit en gedroeg zich echt heel goed (geen gekke dingen). Nou jullie kunnen je wel voorstellen dat het echt niet leuk was. Wat heb ik gehuild………..
Dus weet je binnenkort nog een halter wedstrijd voor hengsten of iets dergelijks, please let me know. We hebben niet voor niets geoefend.
Zoals beloofd de foto's van vrijdag