Nanda (Gioiello) en ik moesten zoals jullie weten overhaast een plekje vinden om onze paarden te stallen aangezien onze stal, waar ook veel [discipline] werd gereden er door omstandigheden mee stopte... Na 1,5 week heel intensief zoeken en niets gevonden te hebben, werden we van harte welkom geheten in Stroe door Desiree en de fam. v. Drie. Erg fijn! Boxen waren al helemaal klaar voor de paarden en alles werd netjes geregeld! Echt super...
Nu hebben wij gisteren toch in de buurt van [plaats] een stal gevonden, 10 km van ons huis, het verschil tussen niet kunnen gaan of toch even een worteltje brengen op een dag dat we werken...De betreffende staleigenaar was de afgelopen week niet bereikbaar en hebben we uiteindelijk gisteren dus toch gesproken en we zijn er geweest. Het was echt wat voor ons, dus ben ik dit vanavond gaan vertellen bij de stal in Stroe...en hoewel duidelijk was dat ze het heel erg jammer vonden dat we nu al weer weggaan, werd het goed opgevat! Echt super! Ze begrepen dat dit voor Nanda en mij een betere oplossing is, scheelt ruim 16km in afstand (32km heen en terug). Woensdag gaan we onze paarden dus verhuizen...
Hoewel we al aangaven dat we in elk geval voorlopig naar Stroe zouden gaan, is dit natuurlijk wel een heel erg korte stallingsperiode! Daarom willen we langs deze weg Desiree en de fam. van Drie bedanken voor het fijne welkom en de goede zorgen!!! Echt top! Het heeft ons enorm uit de brand geholpen!
Nogmaals: BEDANKT!!!