[WN] Maat beschermers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Maat beschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 19:47

Jamaica is eigenlijk best aan nieuwe beschermers toe, ik heb nu 3 in 1 beschermers van Eskadron, die 4e hands zijn ofzo. Op het labeltje is dus ook niet meer leesbaar welke maat het is.
Ze is een redelijk kleine (1.39) haflinger, normaal van bouw (niey het iele luxe type, ook niet het hele grove oude type)

Welke maat zal ik nodig hebben (althans, Jamaica dan )

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:35

Bij mijn Haffie had ik altijd maat M (was een luxe met arabier er in), denk dat die de jouwe ook wel passen. Neem je oude anders mee naar de winkel, dan kan je ze vergelijken!

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 21:32

zal niet zo makkelijk gaan aangezien ik van plan ben om ze online te bestellen (er zit hier niks in de buurt die western beschermers hebben)

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:36

Ik denk idd ook M! Ik denk dat een S te krap wordt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:37

Ik heb zelf een tijd strijklappen gebruikt, en die pasten netjes... maar waren maat pony Aman is 1.38 en van het ertussenin type... denk dat ze vrij gelijk zijn qua maten Verder gebruik ik nu geen beschermers meer, maar wellicht heb je nu een aanwijzing met voor welke maat het te vergelijken is qua die maten van die beschermers...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:41

Voor Milena is M iets aan de ruime kant en die heeft wat fijner beenwerk dan Jamaica, dus ik denk ook dat je met M zowiezo goed zit.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 10:03

Tjo is van dezelfde maat en heeft Prof Choice SMB II maat small.
Evelien van eurohorse komt vandeweek het nieuwe model passen want die schijnen anders te vallen.