[WN] boots van bootbarn.com ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roooosj

boots van bootbarn.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 17:55

Hey, ik ga misschien nieuwe boots bestellen via bootbarn.com
Heeft er iemand ervaring met ?

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:57

Verzenden is erg duur, heb ik me laten vertellen. Ze verzenden alleen via koerier en dat kost aan de 60 Dollar....
Worden dure laarzen zo...helemaal als er nog invoer overheen komt.
Weet je wel precies je maat?

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:59

Nee ken die zaak niet. Welke wil je bestellen ?? en weet je de juiste maat ??

Roooosj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 18:02

Ja de maat is geen probleem.
En welke soort ben ik nog niet uit
Het word geleverd met UPS.
Toen ik iets bestelde via ebay werd het ook via UPS geleverd en dat bleek niet zo duur te zijn.
Maar hier weet ik het dus niet.
Ik weet dus ook niet of het te betrouwen is

Roooosj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 18:14

Het verzenden is $35.00 USD

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:34

Zo noem dat maar niet duur Mijn FatBaby's waren $25 met USPS.

Mathilde

Re: boots van bootbarn.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:37

Mijn ropers komen er vandaan
Alles is netjes geregeld, je kan zien wanneer je zending de deur uit is gegaan etc.
Mijn kostenplaatje zag er als volgt uit:
boot: $ 59.-
shipping: $35.-
sub: $94,-
Toen waren ze in Nederland....en toen kwamen de douane/belasting nog even langs
Dit is met bootbarn niet te omzijlen zoals bij bv. amazon ofzo, hun shippen via DHL/UPS en die zorgt er netjes voor dat de staat z'n centjes krijgt.
Totaal was ik 110,- euro kwijt. Maar ik moet zeggen dat m'n boots wel lekker zitten

Roooosj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 18:50

Ik vind 59 $ (= € 49) niet veel voor boots.
Dan neem ik er wel 35 $ (= € 29) verzendingskosten bij.
Dan ben je 78 euro kwijt voor boots.
In de winkel betaal je soms wel meer.
Maar als je dan nog moet bij betalen voor de douane is het wel iets anders.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:37

ben in de Bootbarn geweest, niet echt slim met je creditcard op zak

mooie spullen en goeie kwaliteit. Het is nu 6 jaar terug en ik heb er laarzen, broeken een mooie riem en een suede jasje gekocht en alles is nog in tip top conditie, dus qua spullen zit je goed

Ik heb laats ook ariat schoenen gekocht via ebay en toen hoefde ik geen douane en btw weet ik al niet wat te betalen

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:47

Bootbarn is een gerenomeerde zaak, veel keus, goede kwaliteitsproducten. Maar, zoals ik al eerder in een ander topic schreef, wil je echt veel kopen (laarzen, schoenen, shirts, hoed etc...) overweeg dan om gewoon naar de US te vliegen en daar in de winkel zelf rond te kijken. Uitproberen, passen, maat en kleur etc... Zo weet je zeker wat je krijgt. Let op...wat je in de internetwinkel te koop ziet is niet per se ook in de winkel aanwezig. Maar wanneer je ze een mail stuurt wordt wat je hebben wilt opgestuurd naar de vestiging die je gaat bezoeken en staat je bestelling klaar. Kun je alsnog passen en het eventueel niet nemen.

Probeer in het voorseizoen Las Vegas....daar zit een grote vestiging van Bootbarn evenals 2 Sheplers...keus genoeg en je hebt gelijk een leuke vakantie. Trek de besparing van de reiskosten af en je zult zien dat je eigenlijk helemaal niet zo duur uit bent..

jaja...invoerrechten op schiphol etc... Maar door niet meer mee te nemen dan je normaal aan kleding bij je hebt wanneer je op vakantie gaat levert de douane geen probleem op. Dus...met een lege koffer en enkel 1 t-shirt en ouwe broek, slippers die kant op en met een nieuwe garderobe thuiskomen.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:52

Bedankt voor de tip ISKI, als jij de volgende keer weer naar de States gaat, zal ik dit keer niet niet mijn bestellijstje vergeten

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:15

we kunnen ook daar een bokmeeting houden is weer eens wat anders en origineel nemen we allemaal een lege koffer mee en vol boots weer terug

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:29

Volgens mij gaat dat opvallen bij de douane

Overigens moet je aardig wat shopping-voordeel hebben wil je je reis eruit te halen

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:37

het is toch in vegas misschien win je wat

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:31

Sugarmiss schreef:
Volgens mij gaat dat opvallen bij de douane

Overigens moet je aardig wat shopping-voordeel hebben wil je je reis eruit te halen

Je lekker massaal als Bokkers gaan...gewoon een kompleet vliegtuig charteren. Volgens mij moet je wel 400 man bij elkaar krijgen...

Maar serieus, gemiddeld bespaar je per kledingonderdeel (broek-shirt-boots-hoed) zo'n € 25. Dus bij 20 onderdelen heb je € 500 bespaard....en da's net zo'n beetje de kosten van het ticket.

Toegegeven, het lijkt veel maar 10 westernshirts in je bagage is niet echt veel wanneer je 2 weken op vakantie gaat.....ga maar eens na wat je allemaal meeneemt/inpakt wanneer je 2 weken naar Griekenland gaat. Doe er 5 jeans bij, een hoed, twee paar laarzen en wat frutsels zoals een riem, buckles, sjaaltjes, telefoonhouder, T-shirt en je komt al aardig in de richting.....maar ja...met 400 man tegelijk door de douane.....tja, dat zal inderdaad een beetje overdone zijn .... ik ga toch maar weer gewoon in m'n eentje.

sonita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:56

je koopt bij de wall mart drie wranglers voor wat er een kost
echt goede boots is ongeveer 100euro per paar minder als hier
dus als je 6 broeken twee paar boots meeneemt is dat al meer dan
een half ticket
neem je meteen teugels en 2 mooie show hoofdstellen mee heb je je weekje us al gratis

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:58

En jullie eten en slapen niet daar

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:11

Sugarmiss schreef:
En jullie eten en slapen niet daar

Eten wel....aan slapen kom je in Las Vegas niet toe Gek eigenlijk....zooooooooveel hotels met nog veeeeeel meer kamers en je doet er geen oog dicht.....????

Overigens...op iedere vakantie heb je overnachtingskosten en eten doe je thuis ook...dus die kosten kun je tegen elkaar wegstrepen.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:15

Zo simpel ligt het volgens mij toch niet

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:32

whaha ze hebben aars met zwrate boots, dat zou mijn outfit wel helemaal afmaken zeg helaas wel wat veel

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:31

Sugarmiss schreef:

jawel hoor gewoon instappen en wegwezen zo laat mogelijk inchecken in het duurste hotel op de strip, dan willen ze echt van die kamer af dus kost het nog maar weinig.

De volgende ochtend ontbijten voor $5,- op zijn amerikaans dus houd in dat je voor de rest van de middag genoeg hebt gehad.

Na al dat shoppen en je ogen te kost geven wat daar allemaal voor aparts rondloopt krijg je wel weer trek

Nou dan kan er toch nog wel een steakie of een spare ripie vanaf s'avonds en ook daarmee wordt je gemats want ieder hotel en restaurant wil dat je bij hun komt eten

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:50

Sugarmiss schreef:

Kokopelli heeft helemaal gelijk....en ik doe het al 18 jaar ieder jaar weer en soms zelfs 2 keer per jaar. Gewoon met een lege rugzak en weinig kleding die kant op en met niet overdreven veel (nieuwe) kleding weer terugkeren. Doodsimpel.

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:11

ik doe het al 10 jaar zo en nog nooit is het tegengevallen, wij hebben zo'n handig kofferset waar de kleine in de grote past. Dus 1 koffer gaat leeg heen en vol terug.

Ikheb een kingsize hubbie dus die koopt lekker zijn shirts ed daar xxxxl

ik heb zo ook al een stuk of 15 barbackpads "meegesmokkelt" nu zal dat nu wel moeilijker worden maar ik met mijn onschuldige glimlach glipte zo elke keer weer door de douane

ook elk jaar naar Daytona (nashcar) is ook leuk alleen dan moet je een hotel boeken anders is het in de auto slapen..........en soms is dat nou eenmaal zo so what en daar heb je ook leuke westernwinkels joh hihihi mijn man wordt er s...ziek van

HCRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:12

heb zelf vrienden die een reservewiel mee hadden genomen voor hun chevy dat was helemaal een goeie