Wat vinden jullie er nou van?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DunnitsMystery schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet veel van pleasure.. vind het wel leuk om te zien, zou het ook eigenlijk vaker moeten zien..
Maar ik heb wel een vraag hierover.. Ik dacht altijd dat juist bij pleasure de gangen zo natuurlijk mogelijk moesten zijn.. hoe kan het dan dat de paarden zo onnatuurlijk moeten galopperen.. dat rijmt niet helemaal..
Emmy schreef:Blacks Diamond Duro
Emmy schreef:Ik vind de pleasure galop dus ook mooi maar 3 benen op de grond lukt volgens mij niet Colinda, hihi![]()
![]()
Wel een drietact, alleen binnenachter- en buitenvoor-been komen gelijktijdig op de grond.
Colinda"]
btw SM ; wie is je "buckie"? bedoel je de buckskin?
[/quote]
Cookie (cook'n the books)
[quote="Colinda schreef:Dus jullie vonden Frank Siebens dan niks?
Die vindt ik dus weer om te![]()
![]()
Emmy schreef:En over de pleasure galop zullen we nooit uitgepraat zijn , zoveel mensen, zoveel meningen.
Cook'n the book is van Paul Derrez maar Sjoukje rijdt haar weleens in de wedstrijden. Het is een grote merrie, Colinda, valt best snel op, misschien is zij alleen op zondag gestart en heb je haar daarom niet gezien, want de merrie is een mooie verschijning.
Sugarmiss schreef:dus als ik ooit nog eens een buckskin koop moet ik hem eerst wassenof zal ik Sugar gedeeltelijk blonderen, heb ik er ook één