[WN] 3 in 1 beschermers bij de Christmassale?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

3 in 1 beschermers bij de Christmassale?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 18:34

Hoi hoi,

mijn ouders zijn morgen in de buurt van Vorstenbosch en ik heb ze opgedragen voor mij 3 in 1 beschermers mee te nemen uit de sale. Aangezien de website het niet doet, kan ik nu niet zien wat ze kosten en welke kleuren er zijn.
Heeft iemand ze zien liggen? En ook de prijs? Ik dacht dat ik van vorig jaar nog wist dat ze 49.95 kostten. Is dat nu ook?

Alvast bedankt

Jolande

Re: 3 in 1 beschermers bij de Christmassale?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:46

Ik weet niet precies welke je bedoeld maar [edit Rom]* op WN mag geen reclame gemaakt worden voor Westerwinkels die in de sticky op WN onder Shops staan vermeld. Dit geldt ook voor de maneges etc. Vragen naar merkartikelen mag, maar dus niet veelvuldig herhalen waar ze te koop zijn.
[/edit] de site doet het bij mij prima

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:34

er liggen beschermers van Buckaroo voor 25,- euro met bijpassende bellboots voor 15,- in blauw/bordeaux/wit/zwart/groen, de profi's choice zijn in de aanbieding voor 79,- en dan nog allerlei andere soorten in diverse prijsklassen. Kortom, gaan kijken dus!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 10:40

Jolande schreef:
Ik weet niet precies welke je bedoeld maar de site doet het bij mij prima

Bij mij niet. Wazig.
Cissy bedankt voor je antwoord. Jammer helaas dat ik er geen tijd voor heb, heb al veel te veel afspraken staan. Aangezien mijn ouders er de ballen verstand van hebben, zal ik ze er maar niet naartoe sturen. Komen ze misschien met bellboots ofzo aanzetten, die gebruik ik niet. Hihi.

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:41

Die 3 in 1 beschermers zijn deze enkel zinnig om
te gebruiken bij western paarden of is de "simpele KWPN'er" er ook bij gebaat?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:09

ik heb een hele set gekocht van davis, skid boots, bell boots allemaal in het wit en allemaal aan topprijzen en deze zijn makkelijk schoon te maken even water erover en we zijn weer net

en nog andere spullen allemaal steeds mooie zaken

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 11:33

PaysBas schreef:
Die 3 in 1 beschermers zijn deze enkel zinnig om
te gebruiken bij western paarden of is de "simpele KWPN'er" er ook bij gebaat?

Jouw KWPN is daar ook bij gebaat hoor. Ik heb ook geen westernpaard maar 'slechts' een New Forest. Maar deze klapt en via achter en via de zijkant tegen zijn eigen slungelige benen aan, dat mijn peesjes erg hard verslijten. Dr zitten diepe sporen in. Dus ik dacht: als ik nu die 3 in 1 dingen koop, heeft ie er misschien minder last van.
Ik heb echt een slungelig paard. Zijn benen zwiepen alle kanten op, zonder dat ie in de gaten heeft waar ie ze neerzet.

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 11:42

cissy schreef:
er liggen beschermers van Buckaroo voor 25,- euro met bijpassende bellboots voor 15,- in blauw/bordeaux/wit/zwart/groen, de profi's choice zijn in de aanbieding voor 79,- en dan nog allerlei andere soorten in diverse prijsklassen. Kortom, gaan kijken dus!

Wat zijn dat voor beschermers dan, die Buckaroo? Ook van die lange?

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:56

nee, het zijn de gewone 'korte' zonder aangenaaide bellboot , er zijn ook wel van die lange maar ik weet niet wat die kosten, die waren wat slapper van kwaliteit en alleen nog in het rood en blauw volgens mij....
buckaroo is gewoon een merk, er lagen ook hooi-tassen en allerlei ander spul van dat merk.
Ik heb zo'n hooitas meegenomen voor een stalgenoot voor 15 euro en kom ik savonds bij hypoplaza liggen ze daar ook voor 9,-...... niet alles is goedkoper!

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:21

cissy schreef:
er zijn ook wel van die lange maar ik weet niet wat die kosten, die waren wat slapper van kwaliteit en alleen nog in het rood en blauw volgens mij....

Volgens mij waren er ook 'lange' 3 in 1 beschermers (plus bellboots dus), deze lagen achterin de winkel voor de kast waarin de showhalsters hangen, naast de dekens dus. Het merk weet ik niet meer, en de prijs was als ik het goed heb 19 euro, maar pin me daar niet op vast. Het waren wel hele simpele en niet super afgewerkt, maar ach, ze worden toch vies Misschien een ideetje voor je, Majo?

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 22:24

Allen bedankt voor de tips! Het is zoveel makkelijker om zelf te gaan, maar helaas...geen tijd. Door de bruikbare tip van Cissy hebben mijn ouder het goede gekocht (met hulp, dat wel). Mooie 3 in 1 beschermers van Buckaroo, donkergroen. Voor 25 euries Waar Bokt toch niet goed voor is. En als extra kreeg ik nog een Texaanse vlag hooinet van ze! Super tof! En een kalender! En een sleuterhanger met een spoor eraan.

Lang leve de ouders!