[WN] is er iemand naar de FSR kerstshow geweest (hamont)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

[WN] is er iemand naar de FSR kerstshow geweest (hamont)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 11:51

Hoi

ik wou ff weten ofdat er iemand naar de kerstshow op de Flaming Star Ranch is geweest (ligt in hamont) en (als jullie mij gezien hebben, was de laatste deelneemster bij reining) of dat jullie dan nog commentaar, tips hebben voor mij. Je moet er wel rekening mee houden dat Triple niks kon toen ik hem kreeg en al redelijk oud is (10 jaar) en dat die ( ik ga geen namen noemen) door een trainer ooit is verknald.

groetjes
reininglover

spatter

Re: [WN] is er iemand naar de FSR kerstshow geweest (hamont)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:12

je hebt ook niet gemeld dat die show er was Afbeelding

ik wist het wel maar we konden niet, heb je dus niet gezien!
was het wel mooi geworden, de show?
vertel...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:22

reininglover schreef:
Je moet er wel rekening mee houden dat Triple niks kon toen ik hem kreeg en al redelijk oud is (10 jaar) en dat die ( ik ga geen namen noemen) door een trainer ooit is verknald.

Vreemd dat een paard wat 'niets kan' toch eerder door een andere ruiter is uitgebracht in de reining.

Maar heb je je geplaatst ??
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 28-12-05 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:28

nee SM dat staat er niet!
wie weet heeft die trainer hem met zadelmak maken wel verkloot

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 13:39

vroeger heeft triple wedstrijden gelopen maar de trainer ging er iets te hardhandig mee om. Hij is toen verkocht geweest aan een meisje die er een beetje reining opreed dus toen stond die niet meer op punt.

Toen gingen haar ouders scheiden: gevolg paard staat 2 jaar stil en zit verschrikkelijk vast aan zijn schouder ( trainer heeft er iets te hard met zijn spoor in geschopt dus een spierscheuring).

Er rijden een paar mensen op (was toen een manege paard) die zonder verstand vanalles probeerden dus triple flipt want hij heeft pijn en kan het niet. De mensen zeggen dan tegen iedereen 'slecht paard, gevaarlijk' dus niemand durft erop. gevolg: nog een half jaar stil gestaan.

Toen heeft mijn pa het gekocht en triple zat echt vast. Ik heb hem nu meer dan een half jaar en op links spinnen kan die goed en stoppen heeft die altijd een beetje gekunnen maar rechts begint die nu pas met tegoei over te stappen. Heb er hard aan gewerkt maar we denken dat het nooit echt iets gaat worden (ivm met de schouder)

het was een show om 'leken' te laten zien wat western rijden inhoudt maar als het een wedstrijd was dan was ik als laatste geplaatst geweest (door het niet kunnen spinnen op rechts) maar de organisators en mijn lesgever hadden gevraagd ofdat ik mee zou doen anders zou ik het niet doen.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:40

Triest om te lezen

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 13:49

de show was goed maar tijdens het oefenen viel de stroom, muziek ... uit maar tijdens de show zelf ging alles goed, geen paard der echt uitgenaaid. De teampenning was een ramp ( spreek uit ervaring): 1 team had er twee koeien in maar die ontsnapten, mijn team had 5 koeien over de middellijn en het andere team had er geen koe kunnen uithalen. µ

Een paar lesgroepen deden carrousel rijden maar dat was af en toe een botsing ( snap trouwens niet wat dat met western rijden te maken had)

de vogels waren ook niet gelukt: 1 wou niet terug naar beneden komen en de ander vloog het hek in.

Bij de ganzen drijven naaide er een gans uit door de hond( stoute Fly, wel luisteren naar het baasje)

de reining en de pleasure en de trail en de auto's waren wel gelukt. En sommige groepen met het carrousel rijden.

Ze gokken dat er zo'n 600 man was komen kijken

@ sugarmiss: paardje heeft een slechte tijd doorgemaakt maar nu is hij er helemaal bovenop. Hij staat te koop trouwens

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:52

Huh ik snap iets niet.. Het beste paard ooit schrijf je in je onderschrift en het paard is te koop? Ik kan het niet helemaal volgen.

Of ik moet weer je onderschrift quoten: "tjeeeee das raar".

spatter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:58

reininglover schreef:
de show was goed
Een paar lesgroepen deden carrousel rijden maar dat was af en toe een botsing ( snap trouwens niet wat dat met western rijden te maken had)
dat vroeg ik mij ook af, ken iemand die daar aan meedeed

de vogels waren ook niet gelukt: 1 wou niet terug naar beneden komen en de ander vloog het hek in.
dat ging dus helemaal niet goed

Bij de ganzen drijven naaide er een gans uit door de hond( stoute Fly, wel luisteren naar het baasje)
volgens mij, heb ik nog les gehad van degene die dat deed

de reining en de pleasure en de trail en de auto's waren wel gelukt. En sommige groepen met het carrousel rijden.

Ze gokken dat er zo'n 600 man was komen kijken

@ sugarmiss: paardje heeft een slechte tijd doorgemaakt maar nu is hij er helemaal bovenop. Hij staat te koop trouwens

je hebt hem pas een half jaar, zeg je, en nu al weer weg, arm paard

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 14:19

ik heb er veel opgeleerd en het was de bedoeling dat ik er wedstrijden mee zou rijden maar aangezien dat dit niet gaat lukken zal die verkocht worden, maar enkel aan mensen die er goed voor zullen zorgen dat die niet weer iets ergs moet doormaken.

Maar door het feit dat ik hem ga verkopen wil niet zeggen dat ik dat niet erg vind en je paard kan ook goed zijn zonder dat die internationaal loopt, het is gewoon een superknuffeldier.

Denk je dat het mij niks kan schelen dat Triple weg gaat?

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 14:20

PS: ik weet niet hoe ik mijn onderschrift moet veranderen anders had ik het allang gedaan

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 14:29

bij dat laatste kan ik je wel helpen

ga naar user control panel(rechts bovenaan in beeld)en klik daarop
zoek vervolgens links naar profiel, klik daarop en klik vervolgens op onderschrift en wijzig de tekst

veel succes bij het vinden van een liefdevolle nieuwe eigenaar zonder wedstrijdambities waar hij z'n hele verdere leven mag blijven

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 14:35

is gewijzigd, dank je

Heb je dan les van pierre gehad? (uitgesproken als 'pier')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 14:42

ja, ik heb les van pierre gehad!
mijn eerste echte lessen
eerst op de silvercreek , later in weert op de hornehoeve en weer later op de flaming star ranch
we hadden een heel leuk groepje wat jammer genoeg uitmekaar viel
ik ben toen op andere plaatsen gaan lessen

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 14:48

Hij gaf goed les, ik heb er maar een paar lessen van gehad maar ik heb er veel van geleerd,
jammer dat ie gestopt is met lesgeven