is het terrein in dijksgatsbos het hele jaar te betreden voor paard en ruiter? en staan er dan ook de vaste crosshindernissen en dergelijke? wat voor hindernissen staan er de komende paar weken?
vriendin van mij had het hierover en wilde weten of er altijd geoefend zegmaar kan worden of allen met de oefencross en sgw wedstrijden
altijd te betreden, alleen enkele weken voor de (oefen)cross gesloten de vaste hindernissen zijn 2 maal een slootje, een piano (op/af sprongen) waterbak met op/af sprong heuvel, tripple, en verder misschien nog wat kleine sprongen, maar daar moet je niet te veel van verwachten
ik ben er dus laatst geweest en we hebben daar een hele middag lekker gereden voor die oefencross,moet je dan een startkaart hebben en met iets winstpunten hebben??
nee voor de oefencross hoeft niets! ze willen nog wel eens zeggen dat je wel ervaring in het springen moet hebben, maar over het algemeen kan iedereen er aan meedoen!
owww super! dan ben ik van de partij enig idee wanneer het is? en wat voor sprongen zijn er dan qua hoogte en moeilijkheid? want het parcourtje wat er nu ligt kon ik probleemloos nemen