Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) de hoek in duikt betekent dat dat ie dus aan de omheining leunt.. en dat lijkt me toch niet de bedoeling want uiteindelijk krijg je daar met rijden ook last van, tenminste wel als je reining rijdt en uit de kant moet blijven..
.

DunnitsMystery schreef:roundpen van 25m haha kijk dat is nog eens een roundpen
.
)
.
Elise schreef:K.F. Hempfling gebruikt een vierkante 'picadero', zoals hij het noemt, idd van 11 meter doorsnede. Hij vind dat een vierkante beter is, hij heeft het paard bestudeerd en in een vierkant lopen ze geen rondjes maar afgeronde vierkantjes, en dat is naar zijn mening beter. De reden wordt er niet bij vertelt, die weet ik dus nog steeds niet![]()
Elise schreef:K.F. Hempfling gebruikt een vierkante 'picadero', zoals hij het noemt, idd van 11 meter doorsnede. Hij vind dat een vierkante beter is, hij heeft het paard bestudeerd en in een vierkant lopen ze geen rondjes maar afgeronde vierkantjes, en dat is naar zijn mening beter. De reden wordt er niet bij vertelt, die weet ik dus nog steeds niet![]()
) van 15 bij 15 m. gewerkt. Het is lastiger (=confronterend?!) met die hoeken, maar ik vond het ook wel leuk om te zien hoe mijn paard meer op mij ging letten na haar een paar keer expliciet door de hoeken heen gewerkt te hebben.