[SGW] Wat heb je nou eigenlijk allemaal nodig als je op SGW gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Wat heb je nou eigenlijk allemaal nodig als je op SGW gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 16:46

Nou de titel zegt het al..
ALs ik op een SGW kom zie ik altijd hele auto's/ trailers volgepakt met allemaal zooi. Terwijl ik misschien de helft ervan heb meegenomen?

Wat nemen jullie allemaal mee?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:50

ik zal mijn paklijst eens online zetten, dan kun je schrikken. In de faq staat er een samenvatting van maar ik heb ook erg veel bij me. Een dubbele uitrusting voor paard en voor mij, daarnaast een hoop reservezooi, diverse dekens, emmers, voer, een hoop verzorgingstroep, beenbescherming.

Ik heb ook wel een volle auto.

Sim

Re: Wat heb je nou eigenlijk allemaal nodig als je op SGW ga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 18:20

Idem als Lielle.

Als ik mijn 2 paarden meeneem:

3 zadels, 2 hoofdstellen
emmers, voer, water, spons, zweetmes, dekens (zweet-, stal- en vliegen), water, sporen, zweep, borstels 4 chabrakken, schone kleding voor mezelf, eten en drinken voor mezelf, longeerlijn, diverse beenbescherming, gewone cap (dressuur) en crosshelm, dressuurjasje, plastron, handschoenen, bodyprotector, medical card, stopwatch, paspoort (paard) en startkaart, borstels, handoeken, koelingprodukt, cole's linement, ehbo-kistje, schaar, mes. En dat is nog lang niet alles........
Eigenlijk te veel om op te noemen.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:46

Dressuurzadel, springzadel (en dus ook 2 dekjes), ton met water, emmer voor het water en emmer met brokken, dekens, poetsspullen, schroevenspullen, gereedschap voor evt. de auto onderweg mee te fixen, dressuuroutfit, crosskleren, klei, cole's linement, schaar, vlechtelastiekjes, eten en drinken, spons, bodyprotector, stopwatch, medical card, handdoeken, startkaart, GPS, GSM, sporen, dressuurhelm en crosshelm, pot koffie (en suiker en melk), extra setje droge kleren voor het geval dat je in de waterbak kukelt, reservesleutels voor de auto, veel jassen.

Ben vast heel veel vergeten.