Wie rijdt er mee en wat zijn jullie ervaringen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Equi-Flex® attains its flexibility by combining a traditional rigid fork and cantle together with a state-of-the-art foundation in lieu of the conventional bars and ground seat. This foundation, molded of a material similar to a rubber-like work boot sole, allows the assembled tree to bend along with your horse's spine while the rigid fork and cantle maintain proper bar angle and spread.
vera schreef:Ik vind de Rieky Young erg mooi, ben benieuwd of die zou passen...
vera schreef:Ik heb mij 2 weken ingezet om te kijken of het mogelijk is om een BM te bemachtigen.....Nou dan moet je van goede huize komen wil je dat lukken!
Emails worden niet beantwoord, op Ebay zijn ze momenteel razend populair en dus duur en we hebben maar 1 verkooppunt in Nederland die niet erggg actief is (understatement).
Dus maar verder kijken wat er binnen mijn denkpatroon en oog valt...juist! Een Equiflex!
Ik vind de Rieky Young erg mooi, ben benieuwd of die zou passen...
Heza_Yankee schreef:Die heb ik liggen. Enne........ passen kan altijd
en als je daar dan ook nog een kombinatie van hebt

LindyH schreef:De Equiflex waar ik mee rijd is te koop. Hij is zo goed als nieuw. PB me maar even als je meer wilt weten.