Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rina schreef:Hey, ga je toch nog een keer proberen een vlekkenbaby van Feline te krijgenPeterina![]()
Die van Francis kende ik al
Wranglerbutt schreef:rina schreef:Hey, ga je toch nog een keer proberen een vlekkenbaby van Feline te krijgenPeterina![]()
Die van Francis kende ik al
) maar het dekgeld houd me een beetje tegen. 1300 euro is veel geld
. Ik zit dus eigenlijk te kijken of ik wat "beters, goedkopers, anders" kan vinden. maar tot nu toe Noppes, nada.
)
) rina schreef:
Weet ik nog niet. Eigenlijk heb ik "DE" hengst al gevonden (in Dld. wel te verstaan) maar het dekgeld houd me een beetje tegen. 1300 euro is veel geld
. Ik zit dus eigenlijk te kijken of ik wat "beters, goedkopers, anders" kan vinden. maar tot nu toe Noppes, nada.
Ga maar eens kijken op de link van Francis, en zoek dan little peppy doc maar eens op (let wel niet te hard kwijlen op je toetsenbord![]()
)
Zou ook mijn keuze zijn
rina schreef:
Die site is ook niet echt up to date, Chrystal Clear Bear staat er ook op, met als eigenaar iemand in de states. Ik dacht toch echt dat hij in Europa stond (zal wel blont zijn)