[WN] Western stalling stopt...wie weet een andere plek voor ons?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Western stalling stopt...wie weet een andere plek voor ons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:54

Vandaag is de kogel door de kerk...de stalling waar mijn paardjes zo super verzorgd worden en die zo lekker dichtbij is en zo gezellig....moet er door omstandigheden nu dus toch echt mee stoppen... Het was, voor zover ik weet, de enige stal in de omgeving van [plaats] waar o.a. [discipline] werd gereden.

Vind het echt vreselijk! Per 1 januari moet ik er weg zijn. Nou hebben ze tijdelijk (voor 3 maanden) iets kunnen regelen bij de Veluwe Ranch, maar dit is (vooralsnog) geen permanente plek... Dus ik moet opzoek naar een andere stalling voor mijn lieve knolliebollies! En met mij al mijn stalgnootjes!

Nu kunnen we jullie hulp dan ook hard gebruiken: Wie o wie weet er een stalling in [plaats] en omstreken, niet al te duur (200 tot 250 per maand) en weidegang, uitmesten en voeren inbegrepen???? Natuurlijk graag voor mijn 2 knollies, mijn paint merrie en haar bijna jaarling zoon.
Maar als het ff kan voor in totaal 4 merries (3x paint 1x arabier), een paint ruin, een arabische hengst en dus mijn jaarling paint hengstje...(We zijn met 4 stalgenootjes die graag bij elkaar willen blijven als dat mogelijk is...)

Verder moeten we er wel [discipline] mogen rijden en een luchtzuigende merrie moet geen probleem zijn :/.

Ik ga ook maar even een berichtje op het westernforum plaatsen...

En dan verder zoeken op het internet...

Alvast bedankt voor de hulp!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 19:58

Oei, dat zijn er meteen aardig wat bij elkaar. Bij mij op stal zou er nog eentje bij kunnen maar dan staan we vol. Is ook nog eens in Holten, dus aan de andere kant van Deventer. Ik weet niet aan welke kant van Apeldoorn je woont?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:03

Wij wonen allemaal aan de zuid of zuidoost kant van [plaats], in de buurt van de A1. Holten is helaas te ver, maar in elk geval bedankt voor je meedenken!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:05

Ik heb een collega in Twello wonen waarvan de man paarden heeft. Ik zal haar van de week eens vragen voor je. Ik ben niet zo thuis 'aan de ander kant van Deventer'.

succes met het vinden van weer een leuk stekje in ieder geval!

Sonja

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:20

Super! Alvast bedankt!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:41

Da's oliebol hee... had je zo'n lekker plekkie... 'k zal m'n ogen en oren hier ook open houden... weet dat de stal waar Yvonne Kneyber zat voor een tijdje terug helemaal gestopt was...misschien zit/komt daar binnenkort weer wat...
Bij Bussloo zit ook een goeie pensionstal, maar toen ik daar informeerde kreeg ik geen antwoord terug.. misschien omdat ik bij voorbaat al meldde dat ik western rijdt? (is een 'engelse' stal).

tones

Re: Western stalling stopt...wie weet een andere plek voor o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:44

Kun je niet informeren bij Marcel van Ark? die doet of deed ook veel western, hij zit aan het kanaal daar vlak bij mc Donalds en het asiel. Heeft mooie stallen en verlichte buitenbak.
Weet niet zo snel z`n nummer.

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:51

Pretty paints in Hierden???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:52

@tones...Helaas gaat dit over de stal van Marcel...

Hierden is te ver voor ons, maar bij Bussloo gaan we zeker kijken!
Echt fijn dat jullie meedenken!

tones

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:59

Oh echt, ik dacht dat het zo goed ging!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:01

Weet in ieder geval een plek voor 1 paard, in vaassen je zou dan Branco moeten pb en.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:02

www.stoeterijmm.nl Hier ben ik zelf een keer wezen kijken...kleinschalig, niet al te duur, alles goed voor elkaar... weet alleen niet of't te ver weg is...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:03

Op stal ging het ook allemaal super, het liep echt wel, maar door omstandigheden (wel financieel) moeten ze nu dus stoppen...

Als je wat weet...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:04

Mimo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:05

Stal Marskamp in Heerde? Hebben ook een internet site.
Succes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:08

Dank jullie! Francis, die stal in Voorthuizen ziet er mooi uit, maar da's jammergenoeg te ver. Die bij Bussloo daar gaan we inderdaad eens kijken, wie weet. Heb net op marktplaats nog een zorgboerderij gevonden in hall, wellicht is dat ook wat.
We zijn opzoek tot ong. 15 km van [plaats]...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:13

Ja, vermoedde al dat Voorthuizen te ver was... die bij Bussloo lijkt echt super. Is de stal waar ik Dot eventueel neer wil zetten als ik over een jaar ofzo weer terug naar Twello ga. Mits ze dus open staan voor westernruiters. Heb ze meerdere keren gemailt, maar nooit antwoord gehad.
Maar lijkt me wel super goeie stal en als ik me goed herinner niet duur ook

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:16

Misschien kun je bij Karin van Bekkum in Hall terecht. Ik weet alleen niet of ze ook paarden voor langere tijd in pension neemt. Er is ook niet echt weidegang maar wel loopstallen. Ik denk dat er in overleg veel mogelijk is.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:18

Ja, ik ga er denk ik maar gewoon eens kijken, bel wel eerst even voor de zekerheid...
Opzich lijkt dat van Marktplaats me ook wel wat:
www.hoeverodenburg.nl

Ook maar eens informeren...
Zit natuurlijk ook met [naam] (mijn veulenbeest!!!)...hoop ook echt wel iets geschikts voor hem te vinden...

Karin van Bekkum wilde alleen tijdelijke opvang zijn...misschien bel ik haar nog wel, zij heeft volgens mij ook veulens...met een beetje gelukk zou ik daarheen kunnen... Maar ja...niet met mn stalgenootjes...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:28

Ja, die lijkt inderdaad ook wel goed.. en niet duur ook.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:29

Ik vind het echt zo fijn dat jullie meedenken...

even een kopje thee doen en dan weer verder zoeken...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:32

D'r moet ook nog een pensionstal tussen Terwolde en Vaassen zitten... vlak bij de afrit van de A50...misschien ook nog te doen? Weet zo niet meer hoe die heet, maar stond eerder ook nog wel es op Marktplaats.. zal es zoeken of ik het nog kan vinden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:53

Heel graag! Fijn dat jij ook bekend bent hier in de omgeving!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:55

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 21:58

Fijn, dank je!