Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Majo schreef:Niet zo verwonderlijk dus dat je er niet zo blij mee wasDancer snapte het niet en ik had het idee dat het ding voor geen meter paste. .

crazycactus schreef:Ik rijd mijn paarden ook graag op de bosal. Tina kan ik zelfs wel op 1 hand rijden ermee, maar ja dat mag helaas weer niet...
Sugarmiss schreef:Majo schreef:Niet zo verwonderlijk dus dat je er niet zo blij mee wasDancer snapte het niet en ik had het idee dat het ding voor geen meter paste. .
Logisch he!
crazycactus schreef:Bij de NCHA mag het wel en ik dacht bij de Working Cowhorse association ook en ik dacht zelfs bij de NRHA (maar dat weet ik niet zeker).
). farichta schreef:crazycactus schreef:Bij de NCHA mag het wel en ik dacht bij de Working Cowhorse association ook en ik dacht zelfs bij de NRHA (maar dat weet ik niet zeker).
Volgens mij las ik laatst dat een bosal bij de NCHA juist helemaal niet toegestaan was, maar bij Working Cow Horse weer wel.
=^.,.^=

jeddah schreef:Het probleem is ook dat het geen "nivo" maar ene leeftijd grens is. Dat is zo jammer. Mensen die laat met hun paard beginnen of een paard kopen wat al ouder is hebben gelijk het "stang" probleem.