iedereen kent haar wel, de fanatieke carmen noordman van the round-up ranch uit musselkanaal, met haar appaloosa merrie poco hontas en poco geronimo two, en haar quarters smockey dun it en blacks wonder skip. de woonboerderij met stallen complex ging maandag 28 november 2005 om 15.15 uur in vlammen op............... gelukkig mens en dier ongedeerd........maar wel van al jouw geweldige spullen af, zoals je wedstrijdkleding paardespullen je fotos en nog veel meer........... gelukkig heeft ze alleen maar 1 zadel over......
ik doe dit oproepje voor mensen die hopelijk nog fotos of videofilms van haar of dr paarden hebben, alles is van harte welkom wie helpt mee.
jos, tineke, carmen, peter en yentle sterkte.......
Oh mijn hemel, het zal je gebeuren...... heel veel sterkte, het meest dierbare heb je gelukkig nog al lijkt het me heel erg om al je spullen ook van vroeger etc kwijt te zijn.....
ja idd ik heb gelukkig nog veel fotos van haar en de paarden wedstrijden shows etc, dat wil ik in een fotoalbum plakken zodat ze toch nog iets terug krijgt van dr verleden, tís wel mn vriendin met zeer lieve en gave ouders.
Vreselijk, deze catastrofe is met geen pen te beschrijven. Als dit je overkomt, stort je wereldje behoorlijk in. Gelukkig dat er geen mensen of dieren zijn verwond. Heeel veeel sterkte de komende tijd voor iedereen.
Jazeker ken ik ze ..Schrik me rot wat een rot bericht zeg..Jeemig nee toch....alles weg wat een ellende...en idd gelukkig zijn mens en dier er heel uit gekomen...
Carmen , Peter en familie en vrienden heel veel sterkte...
Getsiederrie het zal je maar overkomen. Gelukkig maar dat er niemand gewond of erger is. Maar al je herinneringen, al je foto's en dierbare spulletjes weg... Brrrrr je moet er niet aan denken....
Betrokkenen: heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie heel snel weer een fijn nieuw plekje hebben waar weer de prachtigste herinneringen gemaakt worden...
gelukkig de paardjes ongedeerd !!!! en jullie ook !!!! Gadverdamme...... ik heb nog foto's van jouw op poca op de veluwe, ik mail; ze als je een mail adres hebt !!!
El Camino, ze heeft wel een emailadres maar nu natuurlijk geen PC meer. Wil je ze of naar Regina of naar mij sturen. Een van tweeen zorgt er dan wel voor dat ze bij haar terecht komen. En ja ik wist het ook al, Carmen is mijn hoefsmid.
Ik heb het haar persoonlijk al gezegt maar toch, Carmen, Peter en de rest van de familie heel veel sterkte gewenst.
Jemig, dat is echt vreselijk! Ik heb een tijdje bij hen in de buurt gewoond en ze hadden echt een super mooi stekkie. En dan nog maar niet te spreken van alle persoonlijke spullen.....
jos, tineke, carmen, peter en yentle heel veel sterkte.......
Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie veel mensen om je heen die je bij de wederopbouw kunnen helpen. Maar al die persoonlijke dingen................afschuwelijk.