Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

smax schreef:Dan kan elke smid dat doen
kohinoor1 schreef:Dus elke hoefsmid kan mijn paint beslaan ? (dat bedoel je toch..?)
Sonja schreef:Hoe bedoel je?kohinoor1 schreef:Dus elke hoefsmid kan mijn paint beslaan ? (dat bedoel je toch..?)
Zolang die vlekken niet in de weg zitten wel ja
Zolang de Paint niet afgeeft ofzo?
kohinoor1 schreef:De mijne ook niet! Daarom heb ik haar juist gekochtErger nog ze heeft geen eens vlekken..
'k heb wel eens gehoord dat de Paints zonder vlekken de besten zijn

kohinoor1 schreef:dank je wel Wranglerbutt ik vind het ook een rare opmerking van Sonja..

!
DAn is de vraag verkeerd, dan moet je vragen : kan elke smid mijn breedingstock op slidingijzers zetten

Wranglerbutt schreef:kohinoor1 schreef:De mijne ook niet! Daarom heb ik haar juist gekochtErger nog ze heeft geen eens vlekken..'k heb wel eens gehoord dat de Paints zonder vlekken de besten zijn
grapje 
Wranglerbutt schreef:kohinoor1 schreef:Erger nog ze heeft geen eens vlekken..
De mijne ook niet! Daarom heb ik haar juist gekocht'k heb wel eens gehoord dat de Paints zonder vlekken de besten zijn
grapje Wranglerbutt schreef:kohinoor1 schreef:
Erger nog ze heeft geen eens vlekken..
De mijne ook niet! Daarom heb ik haar juist gekocht 'k heb wel eens gehoord dat de Paints zonder vlekken de besten zijn
Seppe schreef:Bijna goed.... Solid Bred Paint Horses zijn de besten, natuurlijk
Conslusie: de quarters zijn de besten??