Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hannatjuh schreef:goed idee nu nog ff mun ouders over halen
Misschien is er niet zoveel vraag naar bij jullie? janedoe schreef:Zo ver hoef je toch niet te zoeken? Je hebt in een vorig topic van diverse mensen adressen gehad van instructeurs bij jouw in de buurt. Volgens mij wil je voor 5 euro westernles van een Europees kampioen die ook nog eens bij jouw in de straat woont. Misschien kun je TinkerLuna eens vragen of je een keer met haar mee kunt als ze in Koudekerke gaat rijden.
tinkerLuna schreef:Misschien zou je zelf wat bij kunnen leggen voor je les.
Of je eisen bijstellen, als je dan niet ver kunt/wilt rijden of weinig kunt/wilt besteden moet je misschien je eis voor westernles loslaten en genoegen nemen met dressuurles oid.
Op jou leeftijd had ik een paard wat ik zelfstandig onderhield (stalling, voer, smid, enz) en verzorgde, betaalde mijn lessen zelf, fietste elke dag 32 km naar school en terug (16 km enkele reis), en werkte om mijn paard te kunnen betalen.
Waar een wil is, is een weg.
Cheveyo schreef:ga dan 1 keer in de 2 weken. Dan kan je je lesgeld wat je wel uit mag geven verdubbelen.
hannatjuh schreef:janedoe schreef:Zo ver hoef je toch niet te zoeken? Je hebt in een vorig topic van diverse mensen adressen gehad van instructeurs bij jouw in de buurt. Volgens mij wil je voor 5 euro westernles van een Europees kampioen die ook nog eens bij jouw in de straat woont. Misschien kun je TinkerLuna eens vragen of je een keer met haar mee kunt als ze in Koudekerke gaat rijden.
waar slaat dat nou weer op ik woon in goes heb niks van een brommer ofzo en moet er heen kunnen fietsen en mijn ouders betalen en willen niet dat ik 25 euro uit geef voor een uurtje les
voor de rest is er indd niet zo veel vraag naar hier in de buurt
hallow schreef:ik moet ongeveer 10 euro per les betalen(heb een kwartaalkaart van 90 euro).
Mijn ouders zijn zo lief mij en een vriendin van me elke zaterdag opnieuw van de stad groningen naar zeijen(ligt achter assen) te brengen... hebben ze nog wel voor me over.
Daarbij moet ik om half 10 aanwezig zijn.. dus als we om kwart voor 9 weg gaan komen we precies op tijd..
En dat allemaal voor 1 uurtje les.. maar het is het dubbel waard.
Je moet er wat voor over hebben..
En mag ik vragen wat jij te ver fietsen vind(hoeveel km) ?
FuRyoMaRLoeS schreef:Nou meid, wat vervelend! Haha!Misschien is er niet zoveel vraag naar bij jullie?
sjietaah schreef:Kinkhoest = ga dan naar de dokter..
Geen conditie = met fietsen krijg je die
Geen werk = geen geld.. Schrijf je in bij ene arbeidsbureau
Moet ik doorgaan..
Ik heb je in je vorige topic ook al een aantal tips gegeven.. Maar die veegde je ook van tafel..
Ik heb het idee dat wij aan huis moeten komen met ons paard om jou les te geven..