[WN] Helaas, verkeerd afgelopen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chief

Helaas, verkeerd afgelopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 21:04

Ik wil toch even wat rechtzetten, want het geheel is een kant opgegaan die Chief niet heeft voorzien. Het ging Chief in zijn "onzin topic" NIET om het feit dat topics waarin reclame (voor wie of wat dan ook) genoemd worden, door mods op slot worden gezet.

Sterker Chief vinden dat mod's op Bokt vrij soepel omgaan met reclame of namen.
Side-kick: bedenk wel dat een forum als Bokt -gelukkig- niet alleen een koffieklets functie heeft, maar ook een informerende functie en dat daarbijn moeilijk informatie gegeven kan worden zonder naam en toenaam te noemen - maar dit dus terzijde.

Waar het Chief om ging, was, dat Chief bij sommige van de topics, NIETS begrijpt van de reden van de topic of de opzet en nog minder van vele reacties op die topics. Dat wou Chief op de hak nemen, NIET het op slot zetten van een topic met (te veel) reclame.

Het ging Chief dus om mensen die voor andere mensen vragen stellen, waarbij iedere ziel zich eigenlijk zou moeten realiseren, dat het topic bij voorhand al gedoemd is om helemaal de verkeerde kant op te gaan.
Als er dan ook nog eens reacties opkomen, die kant nog wal raken, krijg je topics die geheel ontsporen. En daar kan Chief in een dronke bui soms vreselijk om lachen. Om te voorkomen dat men vanuit Chiefs "onzin topic" toch weer een reclame zuil zou maken, heeft Chief opgenomen dat men geen namen mocht noemen. Dit laatste was echter geheel geen driver.

Al met al was het topic op zich dus al weer een onzinnige topic dat geheel een andere kant op ging dan de auteur eigenlijk wilde. EN DAT IS NU JUIST WAT CHIEF WILDE AANTONEN: Hoe kun je nou een zinnig antwoord verwachten, als de zender al op de verkeerde golflengte zit en de ontvanger de plank geheel mis slaat.

Moderators: Ik begrijp jullie situatie. Ik heb ook begrip voor het op slot zetten van sommige topics, al moet ik kwijt, dat ik het lang niet altijd snap (slechte ontvangst).
Bokkers: wees luid en duidelijk; Ik begrijp er soms geen barst van.

CHIEF

LindyH

Re: Helaas, verkeerd afgelopen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:30

Kwestie van interculturele miscommunicatie denk ik. Chief heeft zeker zijn inburgeringscursus nog niet helemaal afgerond...

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:38

Ik wil even kwijt, dat wij niet mogen en willen klagen over de "reclame" die wij via topics op Bokt krijgen en dat we op dit punt de soepele instelling van de mod's zeker waarderen.

Soms echter begrijp ik niet goed waarom een topic op slot gaat (ook niet na toelichting van de mod's).

MVG Louis

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:46

Geweldig geschreven en puntig verwoord: een stelling die door te ontsporen zichzelf bewijst.....dit soort humorvolle epistels kunnen er wat mij betreft niet genoeg geschreven worden.....keep it up...

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:46

De epistels van Chief zijn in goede aarde gevallen bij mijn buurvrouw, ruitervrienden en wijkagent

Indien Chief ooit een warpony nodig mocht hebben; Amigo is niet alleen snel en wendbaar, maar tevens uitgerust met een mooi en goed passend zadel....

Chief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 00:33

Chief danken voor prettige reacties.

Maar gelukkig voor Wranglerbottom en Amigo, Chief hebben beste War-Pony en beste zadel zelf, dus dat komen allemaal goed.

Chief zou wat meer tijd willen hebben om te bedenken leuke nieuwe verhalen, maar helaas gaat creativiteit momenteel helemaal op aan andere zaken.

EN.......Chief moeten maken nieuwe Tipi voor komende zomer.....

Dus Chief zich nu weer in stilte terug trekken (nog 1 topic voor Tipi) en dan laten quassi slimme taal...

Succes ALLEMAAL.

Chief

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 03:10

Ehm met die laatste opmerking heb je jezelf verraden

daarbij ik dacht dat chief altijd zonder zadel reed

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:29

Nee joh dat zadelprobleem van Chiefs warpony was toch al lang opgelost?
Ik ben trouwens standaard tegen als Chiefs stukjes achter slot en grendel gaan. Al jarenlang fan van zittende eend...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:45

Dus met andere woorden: op een domme vraag kun je een dom antwoord verwachten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 03:09

Dat zeg ik ook vaak tegen mijn ouders als ze mij een domme vraag stellen

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:23

Zit nog steeds met smart te wachten op 'De verzameld werken van Chief Sitting Duck'... mag ik vast een gesigneerde eerste druk reserveren?

Chief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:38

Tja, om welke reden dan ook, komen "domme" en "vreemde" verhalen net als sneeuw in winters. Soms het zijn jaren geen vlokje te zien en dan op een mooie dag alle bleekscheten zitten tot aan hun oren in de witte brei.

Chief vaak hebben wil om weer wat te bedenken, maar helaas lijkt hoofd de laatste maanden erg leeg (hetgeen ook wel blijken uit Chief's topic en reacties).

Chief moeten op zoek naar "verhalen pep".

Zodra Chief helder moment Chief meteen klimmen in "keyboard".

Overigens hebben jullie ALLE - korte- verhalen van Chief (en vriend) of zal Chief ze nog eens plaatsen (stuk of 5) ?

UCH UCH Chief

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:32

Ja graag Chief, degenen die Chief al langer kennen zullen ze graag nog es lezen en er zijn vast genoeg nieuwelingen die nog niet goed weten wie Chief nou eigenlijk is.
Of misschien kan Chief er een plekje op website van vriend voor maken... een virtuele verhalen tipi waar we even langs kunnen komen voor een vredespijpje en een glas vuurwater (of twee...of drie... )