Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik_jolanda schreef:hey
ik ben sinds kort aan het westernrijden (bij de Greup). Ik ben er nu een paar maandjes mee bezig en ik ga maar eens een westernoutfit aanschaffen. Maar ik zit met die broek. Want kan het met elke spijkerbroek uit elke winkel of moet ie uit een speciaalzaak komen? En bij het laatste, waarom dan? En mag het ook met een stretchbroek? Graag jullie mening want ik kom er zelf niet uit vrees ik... Heb het al aan meerdere mensen gevraagd maar ik hoor overal wat anders.
Sugarmiss schreef:Iedereen heeft daar ook zijn eigen ideëen over. De ene rijdt alleen met merkbroeken, de ander rijdt net zo lekker met een simpele broek van een goedkope zaak.

Citaat:Ik verkies beide,een merkbroek voor weinig

: bij MS mode hebben ze lengtematen voor weinig geld. Wel met dikke naad binnen, maar daar heb ik gelukkig totaal geen last van. 
lilian schreef:Moet je kijken op www.cowboystack.com
daar zijn de wranglers de origanal en de slim fit maar 50 euro.
als je op commercieel van bokt kijkt zie je dat er een aktie is voor kerstinkopen via het internet, met 10% korting plus nog extra's.
groetjes lilian
Sugarmiss schreef:En bij de Douane niet aangehouden worden, want niet alles mag je zondermeer uitvoeren en zeker niet gratis
) en komt met een volledige garderobekast vol terug (7 broeken, 7 shirts, 2 paar laarzen etc). LindyH schreef:Ik kan nooit een mooie Wrangler vinden die lang genoeg is. Normaal rijd ik wel met andere merken maar voor wedstrijden enzo heb ik toch wel graag een Wrangler. Ik heb nu een Kate 29/34; Die zit heel mooi maar is voor rijden te kort. Een maat langer is er niet. Ik heb ook de Dayton 28/34; Die is lang genoeg maar is weer te wijd op mijn benen. Hij is er niet smaller. Het is ook een herenmodel dus hij zit niet zo mooi bij mij.
Zijn er hier langpootmuggen die wel een goed passende Wrangler hebben?
) maar goed, misschien is dat een tip?

iski schreef:Sugarmiss schreef:En bij de Douane niet aangehouden worden, want niet alles mag je zondermeer uitvoeren en zeker niet gratis
Kleding, tot op zeker hoogte, kun je vrij eenvoudig meenemen. Alle labels eruit, elke dag een broek dragen, daar een keer wassen en het is gewoon gebruikskleding. Hetzelfde geld voor shirts e.d. En dat alles afgezet tegen de tijd die je er doorbrengt. 3 Dagen op en neer en dan met 20 broeken terugkomen....tja, need I say more.
Maar 2 weken vakantie en dan 5 of 8 broeken bij je hebben is heel normaal. Ik ga er zowat naakt heen () en komt met een volledige garderobekast vol terug (7 broeken, 7 shirts, 2 paar laarzen etc).