[SGW] keukenhof bos cross?? heluhp...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daniekjuh

keukenhof bos cross?? heluhp...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 23:23

heay ik wil graag buiten in het keukenhof bos de oefencross gaan doen, maar wanneer is dat en hoe hoog en zo??
kan iemand dat mij vertellen en graag ook wat fotos van hindernissen van daar als iemand dat heb.. alvast bedankt hea...

daniekjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 23:58

niemand?? uhhh...

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 00:45

Even geduld graag, je topic staat er net een half uur.

Ik verplaats het overigens even naar het SGW-forum.

gomir

Re: keukenhof bos cross?? heluhp...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 00:55

De outdoorcross is meestal het derde weekend van september ofzo(24-25 ongeveer, is natuurlijk per jaar anders). Geloof dat het aan het einde van de feestweek valt.

Meestal hebben ze oefen laag en oefen hoog. Oefen hoog zit ook springen bij(na afloop), oefen laag is alleen de terreinrit.
Hoogte zal zon ongeveer 50-60 en 70-80 zijn schat ik. Je mag met de terreinrit ook overal omheen. De uitslag wordt bepaald met een puntensysteem geloof ik, maar dat staat dan allemaal wel in het programma.

In Lisse hebben ze ook ieder voorjaar een indoor oefencross(zelfde hoogtes ongeveer). Je mag dan twee keer het rondje rijden.
Dat valt meestal gelijk met de eerste wedstrijd van het seizoen in Chaam. Is eind maart.

Luuxje

Re: keukenhof bos cross?? heluhp...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:51