Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:@Speedster: Waar jij naar op zoek bent, bestaat niet, volgens mij.
Een mooie westernvariant op de veiligheidhelm, vind ik Troxel Dakota:
Ik heb er zelf ook één en ben er zeer tevreden over. Goede pasvorm en ventileert goed!!

ET? iski schreef:Ik betwijfel of je kan rekenenop die veiligheid en wat betreft die aantrekkelijke verpakking...
Gewoon zo'n helm zoeken en er dan een cap overheen drukken en eens zien hoe of het staat. Dan je favourite cap er op 'vastlijmen' en klaar ben je....veiligheid in aantrekkelijke verpakking.
En hij ziet er nog het meest westernachtig uit
LindyH schreef:Weet iemand of ze smal of breed vallen? Ik heb echt een raar hoofd
Spikers schreef:Ik snap niet waarom mensen nou moeilijk doen om een cap op te zetten het is toch voor je eigen veiligheid.
Toevallig heb ik van de week net een nieuwe gekocht omdat ik van mijn oude cap hoofdpijn kreeg.
Het is een Casco Youngster geworden hij zit heerlijk en ik voel me net Annie de Rooy als ik hem op heb maar SO WHAT het is voor mijn eigen veiligheid.
Laat ze maar lachen, je weet toch wie het laatst lacht lacht het best.
Maar ook al had ik toen met cap gereden had ik hem ook gebroken, Maar veiliger is het in ieder geval wel!!!