[WN] Meer mensen ervaringen met appie_rulez?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Meer mensen ervaringen met appie_rulez?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 17:59

JaJa dit topic staat ook in vraag maar raak... Maar aangezien appie
_rulez ook western artikelen verkoopt, wil ik het graag hier ook even plaatsen...

Een tijdje geleden hebben een vriendin van mij en ik, 2 western setjes van haar overgenomen.
Wij hebben netjes het geld overgemaakt, en ze zou het vorige week maandag versturen. Maar wij iets ontvangen... Nee hoor

Ook op pbtjes reageert zij niet meer, en is ook sinds 24 november niet meer op bokt geweest.

Ik heb wel eens meerdere dingen gekocht en verkocht op internet, en altijd is het goed gegaan, maar nu wordt het mij steeds duidelijker, dat wij goed belazerd zijn.

Nou ben ik benieuwd of er meerdere mensen hier op bokt zijn, die ervaringen met haar hebben!!!

Graag pb'en, of een reactie achter laten in dit topic is ook goed.

Groetjes Marloes

Canis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:06

Kunnen jullie het geld niet meer terug boeken?
Zo nee, dan zeg je toch dat je geen toestemming hebt gegeven....

Ik heb wel vaker rare dingen mee gemaakt met internet bestellingen..., Bij de bank doen ze niet moeilijk daarover, mits ik binnen een bepaald termijn ben.

Goed dat jullie dit ff laten weten!

CU

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 18:09

Ik heb de bank al gebeld indd, maar die zeggen dat ik het geld niet kan terugboeken... helaas! Maar de bank steld wel een onderzoek in, ik heb alleen geen idee of dat daadwerkelijk ook wat opleverd.

Verder hebben wij wel de politie gebeld, en kunnen wij aangifte komen doen...

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:17

waarom kan het niet terug geboekt worden? normaal kan dat wel als het maar binnen 10 dagen gebeurd ofzo. aangifte zou ik zeker doen

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 18:21

Het kan alleen als het een automatisch incasso was geweest, of de rekening houder moet toestemming geven om het terug te laten boeken.. Maarja zo achterlijk is ze ook niet denk ik...

Monnik

Re: Meer mensen ervaringen met appie_rulez?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:16

Vervelende situatie!! Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt!
Heb inderdaad al wel eens eerder gehoord dat niet iedere bokker zich aan de afspraken houdt, maar bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan.

Noompiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:35

hmm.. je bedoelt die oranje of roze western set?
Ik heb die namelijk al ruim 2 maandjes voor jullie bij haar gekocht maar ik heb geld over gemaakt..
En zij had hem in Florida voor me bestelt en binnen 3 dagen belde ze dat hij eraan kwam en binnen week was het bij me..

Vindt het niks voor haar dat ze niet terug pbt, mij stuurde ze altijd binnen week pbtje terug.. misschien heeft ze het wel heel druk..

IK zou nog 2 dagen afwachten

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:36

dubbelpost
als je problemen hebt met een verkoper kun je dat melden bij de mod van EA.