Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ook die hood moet ik zien te bemachtigen...ik vrees dat ie 'm niet van zijn moeder past, alhoewel.......straks even passen. Nog meer tips????
) Als je dat n.l. doet krijg je'm de rest van het jaar niet meer mooi in z'n vacht.
) wil dat nog niet zeggen dat ze't op de show ook doen!FlyingHigh schreef:Hoe krijg ik mijn jaarling, met wilde manenbos en voorjaarsvacht, in showkostuum?? Vooral zijn manen, ik zou niet weten hoe je die zo mooi kort krijgt. Trekken lijkt me geen optie, dan houdt ie niets over!! Wie heeft raad??
. Oja, ik maak trouwens veel reklame voor Dineke en JJ, de manege is klote, maar Dineke en Jacob zorgen super voor de paarden die zij daar hebben staan, afgezonderd van de rest van het manegegebeuren. Ik maak dan ook reklame voor DJ Training Stables. Niet te verwarren met Paardensportcentrum De Wolden!!!! Verder is zij mijn vriendinnetje.....en voor een vriendin doe je dat toch, lekker reklame maken
........... FlyingHigh schreef:Om je even uit je bezorgdheid te halen.....Dineke hoopt rond de tijd van de wedstrijd zelf een wereldburger op de wereld te zetten, ze loopt (eeehhh, waggelt...) dus nu zelf vol zenuwen rond. Die heeft dus momenteel andere zorgen aan haar hoofd......
Kan helaas niet komen kijken want mijn baas wenst me naar de andere kant van de wereld
voor 14 dagen. Hoop daar teminste nog wat tijd te hebben om wat te gaan zien tussen de bedrijven door.
Roep maar wanneer! Dit weekend zijn man en zoon weg, en mams is 'home alone'... Morgen ga ik naar Dot, benen en koppie alvast licht opscheren en hopen dat die smid nu eindelijk eens komt.
en ik moet ook naar de anderen luisteren.
Daarna dan eindeloze en soms oeferloze discussies
Toch is het interessant want ik mag er best een dag of wat aanhangen en dan toch het retourticket van de zaak gebruiken. Doet ie helemaal niet moeilijk integendeel. Hij weet van mijn paardenfobie zoals hij het noemt.Francis schreef:Citaat:Ga jij ook naar de wedstrijd om weer bij het westerngebeuren te komen?
Snap niet helemaal wat je bedoelt... Ik ga naar Wanroy om m'n veulen te showen!