dus we gaan daar gewoon op zijn paarden lessen...Wie heeft daar weleens gereden en hoe zijn de paarden? De sfeer enz enz?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus we gaan daar gewoon op zijn paarden lessen...

Heb nog niet zo veel verstand van wat wel en wat niet goed is in de western sport..

cissy schreef:Ik heb ook jaren gelest bij Peter, prima sfeertje en goede les, goede keuze dus!
Als ik jou was zou ik toch proberen mn paardje in de trailer te krijgen zodat je ook gericht kunt gaan lessen. Wat is precies je trailer probleem? misschien kan ik je helpen (mag ook via PM)

En zo is het dus al 2 x gegaan op de terugweg, zo is zo'n weekendje naar het strand gelijk niet leuk meer natuurlijk... We waren allebei helemaal kapot en konden de volgende dag niet meer lopen van de spierpijn... haha... dan heb ik zoiets van; We blijven wel lekker thuis al het zo moet!

)

moonsking schreef:
ik heb eind vorig jaar een paardje gekocht via peter. ben samen met mijn paard bij peter in training gegaan. ik stapte over van pleasure naar reining. ook naar de wedstrijden toe kan ik altijd op peter zijn begeleiding rekenen. ik kan terugkijken op een zeer succesvol reiningseizoen met dank aan peter. zeer aan te bevelen dus!
Groetjes astrid