hoi, geen ervaring mee maar volgens mij zijn ze een onderdeel van garland o.i.d. http://shop.kapaza.nl/lonestarqh/, zie linkje, zij kunnen je meer vertellen als het goed is. groetje
Als ik op Google zoek zie ik verschillende White Star's te koop staan, waarbij er gerefereerd wordt als zijnde de goedkopere lijn van het merk Carland (door de verkoper zelf). Nu ken ik al helemaal geen Carland (wel Garland) en dat is al niet een erg duur merk al hebben de zadel wel een goede middenkwaliteit. Veel 'goedkoper' moet het dus niet worden.
De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Toevallig heeft mijn trainer een paar white stars liggen, en het zijn best leuke zadels. (mijn keus is het niet maar ik van dan ook wel verwend)
hoi, denk dat carland een schrijffoutje is, inmiddels ben ik erachter dat het wel bij garland hoort. is een iets goedkopere uitvoering maar wel met garland boom, leuke prijzen.
Er zit een ralide boom in de White Star en Garland, de Garland zadels zijn duurder dan de White Star doordat de kwaliteit in het leer bij de Garland zadels beter is. Mocht je meer informatie willen hebben kunt u altijd een pm sturen voor de telefoonnummer en/of e-mail adres. M.V.G Marjolein
Ralide is niet verkeerd, wordt in veel merkzadels toegepast. Degene die ik gekend heb stond de naam van de boom onderin het zadel geprint. Dus makkelijke te kontroleren.
ja die staat aan de onderkant links in de boom. Over de boom zit leer als je het zadel krijgt dus dan zie je dat niet. (tenzij je je zadel uit elkaar gaat halen ) Je kan het wel zien in de bomen waar wij mee passen dat zijn namelijk dezelfde bomen als die in de zadels komen/zijn.