16 !!!!!!!!!!!!
en 5 bij de lead line
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jos schreef:ik krijg net door van Roel dat er in Apeldoorn
16 !!!!!!!!!!!!deelnemers waren bij de walk en jog kids
en 5 bij de lead line
Ik heb So Like Oh So gereden van Diny Gall (dirkje op Bokt). Louise (zo wordt ze genoemd
) werd in de walk & jog door Anneke, het dochtertje van Diny, geshowed. Ze werd 2e (!!!) van de 15! In de novice amateur pleasure werd Louise 3e van de 14 met Diny zelf. Ik werd met haar 5e van de 12 in de open pleasure. Ze sprong helaas tot 2 keer toe verkeerd aan linksom (het blijft een 3 jarige) en dat had de jury gezien. Ben daarom ook enorm blij met mijn 5e plaats! Ik had verwacht er niet eens meer bij te zitten 
Maar ze hield zich keurig! jeddah schreef:Ik weet niet waar er In Hand Trail te zien was, maar iig niet in Apeldoorn! Zo vooruitstrevend is de AQHA nog niet
Wel leuk dat er zoveel Trail @ Handers waren! Wie weet dat de WRAN toch eens om gaa zwichten! Ik denk nammelijk dat als je mensen wat te doen geeft met hun (1 en) 2 jarigen je ervoor zorgt dat ze minder snel gaan rijden met een 2 jarige.
Sugarmiss schreef:Kwestie van 'mammie nadoen', vrees ik
Kwalijker is het als een kind zonder direkt aanwijsbare reden het paard steeds in zijn mond rukt, terwijl de aandacht niet eens bij het paard(rijden) is maar in de verre omgeving.
Het is dan tot een soort van automatischme verworden, terwijl het paard in kwestie de grootste 'sul' is die er rondliep.
Wranglerbutt schreef:Jos schreef:ik krijg net door van Roel dat er in Apeldoorn
16 !!!!!!!!!!!!deelnemers waren bij de walk en jog kids
en 5 bij de lead line
Het was echt tof om te zien, Jos! Jammer dat je er niet bij was!!!
tones schreef:PAARSHee wranglerbutt,
Was je er met een blauwe auto? Een toyota of zoiets? Volgens mij stond je naast me op de parking.