Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sas en Ryan 

Cassidy schreef:Mag ik vragen hoe je tot de beslissing bent gekomen om je paard western te laten beleren als je niet weet wat het allemaal inhoudt?
alsof je in de verdediging schiet of in je wiek geschoten bent. Volgens mij was er slechts interesse hoor...
om te zien! 
Sonja schreef:Welke richting wil je met je hengst op? Een tinker door een pro reininggericht laten inrijden is op z'n minst apart te noemen, dus ik ben erg nieuwsgierig naar je toekomstplannen en beweegredenen!
Veel succes, en oh ja, welkom hier!
Sonja

Margee schreef:p.s. ik vraag me trouwens wel vaak af waarom iemand nou in hemelsnaam voor bv. hockey kiest, of waterpolo om maar wat te noemen......
Chippewa schreef:Sonja schreef:Welke richting wil je met je hengst op? Een tinker door een pro reininggericht laten inrijden is op z'n minst apart te noemen, dus ik ben erg nieuwsgierig naar je toekomstplannen en beweegredenen!
Veel succes, en oh ja, welkom hier!
Sonja
Waarom is dat apart ?
Ik had om te beginnen een fjord en ook die is reining getraind door Wendy en Rieky...niet iedereen heefty geld voor een quarter of paint, en willen toch graag de westernsport in....
Groetjes Jennifer

ryan schreef:Jolanda,
Leuk dat jij mijn paardje hebt gezien. les jij ook bij wendy of staat je paard er ook gestalt?? jaja ook ik ben erugggg nieuwsgierig
![]()