Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
appie_rulez schreef:welke maat zou een paard opmoeten die normaal onderlengte 185 heeft en welke maat zou geschikt zijn voor een paard dat normaal onderlengte maat 195 heeft?
wie o wie helpt?

er staat toch ook het is een richtlijn.
mijn ervaring is gewoon dat de richtlijnen er vaak helemaal naast zitten... kan er ook niks aan doen, maar Jeddah is 1.46 en heeft een maat 70/72...

(goed voor op EA
) appie_rulez schreef:welke maat zou een paard opmoeten die normaal onderlengte 185 heeft en welke maat zou geschikt zijn voor een paard dat normaal onderlengte maat 195 heeft?

rina schreef:appie_rulez schreef:welke maat zou een paard opmoeten die normaal onderlengte 185 heeft en welke maat zou geschikt zijn voor een paard dat normaal onderlengte maat 195 heeft?
waarom zitten jullie je nou zo Blind te staren op de stokmaten die erop staan. de TS vraagt volgens mij toch heel simpel welke amerikaanse maat overeen komt met welke europeese ondermaat.
Echt ik word er een beetje moe van. Ze heeft helemaal niet aangegeven van welk merk de deken is, alleen maar de vraag gesteld welke maat overeen komt met de 185 ondermaat. en dat klopt toch echt wel aardig met het lijstje.
En nogmaals dat dekens kwa merk verschillen, lijkt me dat dat Appie dat echt wel weet. Het is alleen maar bedoelt als zijnde indicatie welke maten ongeveer overeenkomen. En aan de hand daarvan kan ze zelf wel beslissen welke maat bij haar paard in de buurt zal komen.