Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
debora/ry schreef:(deze niet overnemen aub)
FjordenFreak"]
[quote="debora/ry schreef:(deze niet overnemen aub)
debora/ry schreef:dus je gaat en western en springen doen?? Is het niet beter of /of te doen? Maarja inderdaad net wat Sonja zecht les nemen oefeningen leer je niet vanachter de computer... Maarja sucses er mee
FjordenFreak"]
[quote="Sonja schreef:Tip: gooi dan lekker je westernzadel erop en blijf daarmee dressuur rijden, wat je dus gewend bent. Westernrijden leer je echt niet vanaf je computer.
FjordenFreak"]
[quote="Sonja schreef:Tip: gooi dan lekker je westernzadel erop en blijf daarmee dressuur rijden, wat je dus gewend bent. Westernrijden leer je echt niet vanaf je computer.
XoNo"]
[quote="FjordenFreak"][quote="Sonja schreef:Tip: gooi dan lekker je westernzadel erop en blijf daarmee dressuur rijden, wat je dus gewend bent. Westernrijden leer je echt niet vanaf je computer.
FjordenFreak schreef:
en ze heeft niet alleen op dit topic gereageert, hoor.
debora/ry schreef:tja je moest eens weten hoe goed mijn fjord kan springen die staat geregeld naast zijn weiland..Maar als ik over een sprongetje wil gaat dat toch echt niet vanzelf dat moet je LEREN hoe goed ie ook kan zijn in het een of ander les heb je altijd nodig! En als je "echt" western wilt rijden zal je toch het een en ander moeten laten zoals springen en dressur en....Wat net als bij springen ook zo is, dus doe niet en en maar of of. Anders kan je NOOIT ergens de top in halen
FjordenFreak"]
Klopt, elders op Bokt stel je de vraag welke manege er misschien springles zou kunnen geven... afijn.... eh.... }>
dat mag ik toch vragen? of is het hier verboden om dat te vragen?
[/quote]
Nee dat niet, maar het gaat om de manier waarop en wat je vraagt.
Pak gewoon eens en telefoonboek van Amsterdam en blader daar eens in het roze gedeelte naar maneges of paardenbedrijven, dat scheelt boze reacties hier op bokt.
[quote="FjordenFreak"]
ik wil geen ruzie hoor maar jullie moeten hier is normaal reageren.
jullie vatten het meteen op dat ik pissig ben, ik zeg alleen maar dat
ik geen reactie wil van je omdat je toch alleen met moeilijke worden
praat zoals incompetent.what the hell is competent
[/quote]
Pardon? Iedereen reageert normaal hier, jij bent degene die heftigreageerd als een antwoord je niet bevalt. Reageer daar dan gewoon niet op als het je niet aanstaat, en als je dat wel doet dan wel graag volwassen (jaja dat kan ook als je 14 bent).
[quote="FjordenFreak"]
en zeg niet dat ik geen paardengek ben en ik niks kan want ik ben de grootste paardengek hier. en als je het niet gelooft moet je maar eens mijn kamer en mijn spullen zien en wat ik allemaal doe enz. want zo komt het over.
[/quote]
Wie zegt dat? Niemand toch? En jij bent echt niet de grootste paardengek hier hoor, dat ben ik
. 26 jaar in de paarden, afgestudeerd paardenhouderij en eigen kampioensfjord op stal (ook ff pochen met mijn spullen
![]()
. Wie volgt!
[quote="FjordenFreak"]
ik vraag alleen maar of iemand een manege weet die springen geeft en wie oefeningen heeft. als je daar niet op kan antwoorden reageer dan niet. dan kan je er ook geen antwoordt op geven. heb ik gelijk of niet![]()
zit me dan niet zo af te kraken![]()
[/quote]
Nee je vraagt hier westernoefeningen die je er ff tussendoor kunt doen. Aan de westernoefeningen ligt een filosofie/basis (let op moelijk woord) ten grondslag voor je tot die oefeningen komt. Die kun je er dus niet ff bij doen.
Je kunt western prima combineren met andere dingen, maaarrrr dan moet je wel in alles (western en die andere dingen) les hebben om het nog een beetje duidelijk te houden.
[quote="FjordenFreak"]
ik ben nog niet boos geweest allen zo lijkt het want op internet komt er groffer over. als je niet weet of ik boos ben of niet tel tot 10 (of 20) en geef een normaal antwoordt.
[/quote]
Nou???????? Echt normaal reageer je ook niet, andere bewoording scheelt al een hoop hoor.
[quote="FjordenFreak"]
en nog 1 keer zeg ik het hier op dit forum:
Raya & Ricky zijn niet mijn eigen paarden maar mijn bijrijdpony's *zucht*
[/quote]
Ja dat weten we. Maar kan een bijrijdpony dan meer of andere dingen dan een eigen pony?
[quote="FjordenFreak"]
en ik wil gewoon met andere paardengekken kletsen en niet met bekakte mensen met veel geld en als andere mensen dat (nog) niet kunnen betalen grof vuil voor hun is. ik wil wel weten hoe oud je (of u) bent.
[/quote]
www.penny.nl of www.divoza.nl zijn dan meer sites met mensen van jouw leeftijd denk ik. Hier zitten normale mensen die niet bekakt zijn (die voelen zich te goed voor zo'n site) en die zeker niet denken in de termen van grof vuil oid. Wij zijn ook allemaal zonder paard op de wereld gezet weet je. Ook wij hebben er voor moeten vechten om er een op stal te hebben, en nu nog te houden (werken, werken en nog eens werken), dat is echt niet vanzelf gegaan.![]()
Ik ben bijna 30 by the weg for your info.
[quote="FjordenFreak"]
ik ben niet boos ik kom hier juist op vrienden te maken,
en wie dat niet wil reageer dan niet meer... dat is toch wel simpel, toch?
[/quote]
We reageren niet om vriendjes te maken (probeer het jeugdhonk) maar om je in te laten zien dat niet altijd alles mogelijk is wat je wilt. We zitten hier om elkaar te helpen en te steunen, vrienden maken, tsja leuk als het gebeurt, maar niet mijn 1e doel om op deze site te zijn.
[quote="FjordenFreak schreef:(ps: als je in galop zit bij raya lijkt het alsof je zweeft)
en waarom moeten fjorden nou opeens minder zijn dan kwpn-ers ofzo. ik ken zelf een fjord die heel erg goed kan springen.
FjordenFreak schreef:Klopt, elders op Bokt stel je de vraag welke manege er misschien springles zou kunnen geven... afijn.... eh.... }>
dat mag ik toch vragen? of is het hier verboden om dat te vragen?
** Tuurlijk niet, ik leer er zelfs van. Vroeger ging ik er nl. van uit dat domme vragen niet bestaan.... nu weet ik dus beter
ik wil geen ruzie hoor maar jullie moeten hier is normaal reageren.
** De enige die niet normaal reageert ben je zelf....
(...) ik zeg alleen maar dat ik geen reactie wil van je omdat je toch alleen met moeilijke worden
praat zoals incompetent.what the hell is competent
** Tipje: probeer eens een boek te lezen ipv internetsites, daar steek je waarschijnlijk wat meer van op....
en zeg niet dat ik geen paardengek ben en ik niks kan want ik ben de grootste paardengek hier. en als je het niet gelooft moet je maar eens mijn kamer en mijn spullen zien en wat ik allemaal doe enz. want zo komt het over.
**![]()
![]()
ik vraag alleen maar of iemand een manege weet die springen geeft en wie oefeningen heeft. als je daar niet op kan antwoorden reageer dan niet. dan kan je er ook geen antwoordt op geven. heb ik gelijk of niet![]()
zit me dan niet zo af te kraken![]()
** Je wordt niet afgekraakt, je krijgt een eerlijk antwoord. Als je geslijm, "ooooh" en "aaaah" wilt horen, moet je misschien www.penny.nl eens proberen...
(....) Raya & Ricky zijn niet mijn eigen paarden maar mijn bijrijdpony's *zucht*
** Dus??? Dat maakt ze wonderpaarden die alles kunnen met een meisje dat denkt dat ze van een internetsite kan leren topruiter te zijn in de disciplines dressuur, springen en western?![]()
en ik wil gewoon met andere paardengekken kletsen en niet met bekakte mensen met veel geld en als andere mensen dat (nog) niet kunnen betalen grof vuil voor hun is. ik wil wel weten hoe oud je (of u) bent.
** Ik ben een "je", geen "u" (of je moet daar zelf de voorkeur aan geven) en ik ben 31. Bekakt? Hmmm, overdag keurig in de kleertjes, leuke baan/auto/inkomen (el beeeee) maar 's avonds gewoon in spijkerbroek naar de boerderij om de stront van m'n Fjord uit haar stal te scheppen hoor
Ik ben in m'n blote kont geboren, net als jij waarschijnlijk (
) en als ik van m'n paard donder dan val ik ook omlaag, net als al die anderen waarop de zwaartekracht van toepassing is
ik ben niet boos ik kom hier juist op vrienden te maken,
en wie dat niet wil reageer dan niet meer... dat is toch wel simpel, toch?
** Ik zoek geen vrienden. Die kosten veel te veel tijd die ik liever aan de paarden besteed en m'n koelkast vreet ik ook zelf wel leeg![]()
nou ja, gr, tamara
** Gr back!
(ps: als je in galop zit bij raya lijkt het alsof je zweeft)
** Als ik op mijn Fjord galoppeer lijkt het net of er een aardbeving met 7.6 op de schaal van Richter is
en waarom moeten fjorden nou opeens minder zijn dan kwpn-ers ofzo. ik ken zelf een fjord die heel erg goed kan springen
** Ik heb een Fjord en een KWPNer en de Fjord is bij mij zeker niet minder dan die grote... Die van mij kan ook best aardig springen, maar is net als andere fjorden vooral een ster in......... vreten! }>
.